Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann folkens. Håper på litt hjelp ifra dere! Jeg har en turbo som sårt trenger en overhaling! ikke slark. men spytter olje på trykk siden, Vil tru det er noen slitene O-ringer!. Som jeg har lest meg til hører denne turboen til 3.0 W124D..  Finnes det noe overhalingssett til disse gamle turboene noen plass? Legger ved noen bilder. Mvh Robert

85ff6413410c9f59ae36d3.jpg

118874416_2625230511071208_1166973318122491575_n.jpg

118988235_3019989918107456_208609305453269869_n.jpg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...