Trøsviken Posted April 24, 2007 Posted April 24, 2007 Hvor går ledningskanal(ene) på en E 124 94 stv? Har tredd kabler fra bakerste rom i bagasjen og framover på høyre side, fram til høyre side av baksetet. Der går den ned i karroseriet. Hvor går kanal(ene videre fram mot dash? Quote
FrodeS Posted April 24, 2007 Posted April 24, 2007 Hvor går ledningskanal(ene) på en E 124 94 stv? Har tredd kabler fra bakerste rom i bagasjen og framover på høyre side, fram til høyre side av baksetet. Der går den ned i karroseriet. Hvor går kanal(ene videre fram mot dash? Ned på fremsiden av baksetet, under gulvet, under forsetet, opp til oppunder treplata rundt girspaken. Ledningene kommer igjen rett under brytere til el.vinduer og slikt. Quote
Trøsviken Posted April 24, 2007 Author Posted April 24, 2007 Ok, er det det greit å legge kabler her? Noen problemer med å komme til? Quote
FrodeS Posted April 24, 2007 Posted April 24, 2007 Ok, er det det greit å legge kabler her? Noen problemer med å komme til? problemer og problemer. Definér problem Ta ut setet, skru løs midtkonsollet i bakkant og på midten, ta av dørlistene, løsne setebeltet og skru løs bekledningen på b-stolpen, så kommer du greit til. Det er ikke så vanskelig som det kan høres ut, og gjør at du veldig enkelt kan strekke ledninger. Quote
Trøsviken Posted April 24, 2007 Author Posted April 24, 2007 Ok ikke problem bare utfordring. Er det sammenhengende kanal fra høyre side av baksetet og fram til sjåførsetet? Eller er det passasjersetet som skal ut? Quote
FrodeS Posted April 24, 2007 Posted April 24, 2007 Ok ikke problem bare utfordring. Er det sammenhengende kanal fra høyre side av baksetet og fram til sjåførsetet? Eller er det passasjersetet som skal ut? Det er på begge sider. Det er ikke sammenhengdende. Riv ut litt plast og setet, så du får opp teppet. Da skjønner du det med en gang Quote
Håvard Bendiksen Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Det er absolutt verdt jobben med å hive ut setene. Jeg trakk 3xsignalkabel og strøm og høytalerkabler samtidig. Hadde jeg ikke tatt ut setene hadde jeg holdt på å knote enda. Quote
Recommended Posts