Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei,

Får feilmelding i instrumentpanelet "autolys virker ikke". Automatisk vindusviskere fungerer heller ikkje. Forsøkt å skifte regn/lyssensoren i frontruta uten at det hjalp. Det er ikkje bytta frontrute.

Sjå vedlagt bilde fra Star.

 

Det er ein w203 facelift.

20200828_122114.jpg

Posted (edited)

Eg trur 203 har ein SAM i taklampa, det er i tilfelle ein god kandidat... Og sjølvsagt ledningsnett til sensor.

 

Viss du har Xentry/SD sjølv kan du prøve deg fram med feilsøking..

Edited by Simen Arntsen
Posted
10 hours ago, Simen Arntsen said:

Eg trur 203 har ein SAM i taklampa, det er i tilfelle ein god kandidat... Og sjølvsagt ledningsnett til sensor.

 

Viss du har Xentry/SD sjølv kan du prøve deg fram med feilsøking..

Ja, det er denne eg har begynt å mistenke. Når eg forsøker å gå inn på OCP modulen får eg kommunikasjonsfeil i SD. Dog usikker på om det skyldes feil på den eller andre ting. Siden eg får feilkoden og takluka som og blir styrt av OCP virker. Skal ta meg ein tur på lokal bilhugger og sjå om dei har ein med likt delenr for å teste om det hjelper.

Kablinga ser heilt fin ut.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...