Jump to content

Recommended Posts

Posted

heisann har et problem med ESP/ABS malfunction virker som om motor/pumpe går rundt den sluttet plutselig her om dagen men når jeg fikk parkert den låst og skulle til å gå så startet den opp igjen noen som har en anelse eller tipås på hva jeg kan se etter eller hva problemet kommer av ? 

Posted

Du bør begynne med å lese feilkodar, og diagnose på SBC. Viss du mistar bremsekraft må du ikkje finne på å bruke bilen!

Det kan vere SBC-pumpa som er gåen. Det skjer viss skifteintervall blir tukla med.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...