Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei, jeg lurer på om det er finnes verksteder i norge, eller enkelte personer som vet hvordan man programmerer "Manual-mode" for en w211 e200 kompressor med 5g-tronic girkasse. jeg vurderer å montere et "Amg ratt" med f1-giring og lurer på om det er mulig å få det programmert inn i systemet og om dette i det hele tatt virker. NB! Jeg er fortsatt ikke 100% sikker på om jeg skal montere, er bare en tankegang i bakhodet. 

 

Edited by Babo
skrivefeil
  • 1 month later...
Posted

Hei! Jeg kan fikse dette + TCU tuning med ca. 20% høyere trykk på clutchpakker, raskere shift, endre shiftpunkt til ønsket turtall og mye mer.

 

Mulighet for 4 forskjellige girprogram.

M-mode med rattgir, S-mode (Standard), C-mode (Comfort) og A-mode (Agility, eller Race mode om du vil). 

 

Bare å sende meg en melding ved interesse :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...