Babo Posted August 27, 2020 Posted August 27, 2020 (edited) Hei, jeg lurer på om det er finnes verksteder i norge, eller enkelte personer som vet hvordan man programmerer "Manual-mode" for en w211 e200 kompressor med 5g-tronic girkasse. jeg vurderer å montere et "Amg ratt" med f1-giring og lurer på om det er mulig å få det programmert inn i systemet og om dette i det hele tatt virker. NB! Jeg er fortsatt ikke 100% sikker på om jeg skal montere, er bare en tankegang i bakhodet. Edited August 27, 2020 by Babo skrivefeil
THTuning Posted October 1, 2020 Posted October 1, 2020 Hei! Jeg kan fikse dette + TCU tuning med ca. 20% høyere trykk på clutchpakker, raskere shift, endre shiftpunkt til ønsket turtall og mye mer. Mulighet for 4 forskjellige girprogram. M-mode med rattgir, S-mode (Standard), C-mode (Comfort) og A-mode (Agility, eller Race mode om du vil). Bare å sende meg en melding ved interesse :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now