Rabalder Posted August 24, 2020 Posted August 24, 2020 Hei. Noen som har noen tips. Har skiftet alt av filtre og tennings deler, men sliter at bilen fusker og stopper når jeg trykker på gasspedalen. Jeg kan veldig rolig akselerere, men i det jeg gir aldri så lite mer gass så kubber den. Skjønner rett og slett ikke hva som gjør dette. Byttet fordeler ,plugger, pluggledninger , bensin filter, sjekket sikringer, ny bensin osv. Noen som har en løsning Takk for svar 😊
utlending Posted August 25, 2020 Posted August 25, 2020 13 hours ago, Rabalder said: Hei. Noen som har noen tips. Har skiftet alt av filtre og tennings deler, men sliter at bilen fusker og stopper når jeg trykker på gasspedalen. Jeg kan veldig rolig akselerere, men i det jeg gir aldri så lite mer gass så kubber den. Skjønner rett og slett ikke hva som gjør dette. Byttet fordeler ,plugger, pluggledninger , bensin filter, sjekket sikringer, ny bensin osv. Noen som har en løsning Takk for svar 😊 Hvilken modell? Automat-manuell?
Rabalder Posted August 26, 2020 Author Posted August 26, 2020 On 25.8.2020 at 8.27, utlending said: Hvilken modell? Automat-manuell? Det er en 1990 automat Det er ikke 24v
Rabalder Posted August 26, 2020 Author Posted August 26, 2020 Glemte å fortelle viljen modell dette var Det er en R129 sl 300e
Frode Posted August 27, 2020 Posted August 27, 2020 Sjekk ledningsnett, sørg for at alle kontakter og slikt er ok før du begynner evt feilsøking. Ta det enkleste først, at jording er 100% bytt kabel om nødvendig, puss koblingspunkter osv. Deretter kan du sjekke kam sensor, tempsensor, potensiometer til luftmengdemåler, drivstofftrykk, osv, osv.....
Rabalder Posted August 27, 2020 Author Posted August 27, 2020 👍 takk for svar skal ta en runde på dette i helgen
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now