Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Noen som har noen tips.

 

Har skiftet alt av filtre og tennings deler, men sliter at bilen fusker og stopper når jeg trykker på gasspedalen.

Jeg kan veldig rolig akselerere, men i det jeg gir aldri så lite mer gass så kubber den.

 

Skjønner rett og slett ikke hva som gjør dette.

 

Byttet fordeler ,plugger, pluggledninger , bensin filter, sjekket sikringer, ny bensin osv.

 

Noen som har en løsning 

 

Takk for svar 😊

 

 

 

Posted
13 hours ago, Rabalder said:

Hei.

Noen som har noen tips.

 

Har skiftet alt av filtre og tennings deler, men sliter at bilen fusker og stopper når jeg trykker på gasspedalen.

Jeg kan veldig rolig akselerere, men i det jeg gir aldri så lite mer gass så kubber den.

 

Skjønner rett og slett ikke hva som gjør dette.

 

Byttet fordeler ,plugger, pluggledninger , bensin filter, sjekket sikringer, ny bensin osv.

 

Noen som har en løsning 

 

Takk for svar 😊

 

 

 

Hvilken modell? Automat-manuell?

Posted

Sjekk ledningsnett, sørg for at alle kontakter og slikt er ok før du begynner evt feilsøking.

Ta det enkleste først, at jording er 100% bytt kabel om nødvendig, puss koblingspunkter osv.

Deretter kan du sjekke kam sensor, tempsensor, potensiometer til luftmengdemåler, drivstofftrykk, osv, osv.....:thumbleft:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...