Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Har akkurat kjøpt meg en 190e bilcrossbil. Virker som den har litt høy utveksling på diffen. Noen her som har noe med høy utveksling til salg. Eventuelt tips til hva jeg bør bruke. 

Motor som står i er 3.5 liter BMW M30 med (trøtte) 218hk

Posted

Har du lest av utvekslingen.? den står på siden av baklokket, bare tørk litt rent så ser du det, litt greiere å vite hva bilen har før noen tilbyr deg noe du ikke trenger..:)

Et annet spørsmål, er diffen original.? eller er det satt inn noe annet siden motoren er fra BMW så kan jo bakvogna di være alt mulig..:)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...