Guest Øivind Klokset Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Har en B-klasse 2007 mod. med audio 5 radio CD, men jeg finner ikke noen AUXutgang. Har ringt til MB forhandleren og spurt om dette. Dem var usikker der, og skulle undersøke dette. Jeg har ikke fått noe svar der enda jeg har purret på svar. Er det noen som vet om den har noen AUXutgang og evt. hvor utgangen er. Quote
Guest Ebola Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Hei. Har vært borte i det samme. Aux kontakt kan ikke monteres med mindre man har comand som standard. Deriomot finnes det uoriginale kontakter som denne du kan søke litt på google, eller finne den her: http://www.carhifidirekt.de/catalog/product_info.php/pName/auxin-ad-fuer-beckerblaupunkt-mniiso Quote
Håvard Bendiksen Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Er Audio 5 sånn billig-greier? Det er merkelig at det ikke finnes AUX-inngang er jo litt kjedelig.. Quote
Recommended Posts