Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

 

Etter en 4-års pause fra både Mercedes og forumet, har jeg endelig handlet stjernebil igjen.

Deilig å være ferdig etter 4 år bak rattet på en sliten Hiace

 

Denne bilen er solgt ny hos BOS i August 2006.

 

Jeg fikk overta bilen etter en i familien som nå er for gammel til å kjøre bil -

 

Dette er da en 1 eiers bil med stusselige 108 000km på telleren. Entusiast eid med komplett serviceheftet. Slenger med noen bilder jeg tok i farten -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using TapatalkAdjustments.jpgIMG_0722.jpgIMG_0723.jpgIMG_0724.jpgIMG_0725.jpgIMG_0726.jpgIMG_0726.jpgIMG_0727.jpgIMG_0728.jpgIMG_0729.jpgIMG_0730.jpg

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Posted
ser ut ti vera eitmeget fint eksemplar dette du. nyt den. og l\korleis var det å  kjøre den fyste turen etter du hadde overtatt den. etter for mange år i skiten toyota?.
 

Takk takk :-)

Kjøreopplevelsen er selvsagt en helt annen verden! Godt å være Mercedes eier igjen.
Når det er sagt trengte ikke Hiacen en eneste reparasjon på de 4årene/80 000km jeg eide den, noe jeg satte veldig pris på


Sent from my iPhone using Tapatalk

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...