EirikL Posted August 16, 2020 Posted August 16, 2020 Hei! Etter en 4-års pause fra både Mercedes og forumet, har jeg endelig handlet stjernebil igjen. Deilig å være ferdig etter 4 år bak rattet på en sliten Hiace Denne bilen er solgt ny hos BOS i August 2006. Jeg fikk overta bilen etter en i familien som nå er for gammel til å kjøre bil - Dette er da en 1 eiers bil med stusselige 108 000km på telleren. Entusiast eid med komplett serviceheftet. Slenger med noen bilder jeg tok i farten - Sent from my iPhone using Tapatalk 1
HenningN Posted August 16, 2020 Posted August 16, 2020 Gratulerer med flott bil Velkommen tilbake til forum Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
EirikL Posted August 19, 2020 Author Posted August 19, 2020 Tjuvlånte hjulene til brodern i dag. Spørs om jeg bli nødt å kjøpe de og Sent from my iPhone using Tapatalk 1
Hans Kåre Isdal Posted August 30, 2020 Posted August 30, 2020 ser ut ti vera eitmeget fint eksemplar dette du. nyt den. og l\korleis var det å kjøre den fyste turen etter du hadde overtatt den. etter for mange år i skiten toyota?.
EirikL Posted August 30, 2020 Author Posted August 30, 2020 ser ut ti vera eitmeget fint eksemplar dette du. nyt den. og l\korleis var det å kjøre den fyste turen etter du hadde overtatt den. etter for mange år i skiten toyota?. Takk takk Kjøreopplevelsen er selvsagt en helt annen verden! Godt å være Mercedes eier igjen. Når det er sagt trengte ikke Hiacen en eneste reparasjon på de 4årene/80 000km jeg eide den, noe jeg satte veldig pris på Sent from my iPhone using Tapatalk
Hans Kåre Isdal Posted August 31, 2020 Posted August 31, 2020 og det er derfor dei er så elska, ser ikkje ut..men holder godt.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now