Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei. Har en 09 GLK 220 CDI 4matic som jeg funderer på å chippe . Er det noen som sitter med kunnskap erfaringer ang dette? Tåler motor og gir effektøkningen ? Det er snakk om økning på 68 hk og 148 nm.

 

På forhånd takk!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...