Jump to content

Recommended Posts

Posted

Taktrekket mitt har løsnet. Altså stoffet som tydeligvis er limt på en stivere plate. Jeg vil anta at beste måte å fikse det på er å ta ned trekket, gjøre rent og så lime på nytt stoff. Å ta ned innertaket burde være en grei jobb, for det har jeg jo gjort før på andre biler. Men her er det så moderne bil at det sitter airbager oppi der. Vil det kunne by på problemer? Og hva bør jeg i såfall gjøre for å styre unna dem?
Bilen er en 2006-modell C-klasse 203 coupé.

IMG_5748.jpg

IMG_5749.jpg

IMG_5750.jpg

Posted

Du må ned med stolpekledning, solskjermer, lys, speil og listverk. På 210 var det å få løsnet i bakkant og trekke heile driden et par tommer bakover. Da slapp det framme. Framme var det en stålleppe i midten som glir inn i en "holder" og holder oppe framme.

Air-gardiner sitter vel i taket og har lite med taktrekket å gjøre.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...