Guest 3,2 CDI AMG! Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Har kjøpt meg ny bil. Regner med å få den uka før 17 mai. Bilen er en 2001 E320T CDI, Avantgarde. 040 Svart med utvendig AMG pakke.Fangere, sideskjørt og 18" felger. Bilen er faktisk godkjent med 8" med 235/40-18 foran og 9" med 265/35-18 bak.Dette står i vogkortet.Ellers er bilen spekket av utstyr.Kommer tilbake senere med bilder og utstyrsliste.Gleder meg til vogna er i hus. Blir gøy å shine bil til 17.mai i år. Mvh Jørn Knain. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rs Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Gratulerer! 320 CDI høres fabelaktig ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Gratulerer med nytt glis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Entusiast Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Fin bil med riktig motor på denne siden av V8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 3,2 CDI AMG! Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Takk for Gratulasjoner! Kjøper denne bilen av en kompis, så jeg vet hva jeg får. Har jo fått prøvd den av han, og må jo si at dette går rimelig greit til å være diesel. Mvh Jørn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 3,2 CDI AMG! Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Ingen som har lyst på gamle bilen min da? God bil i topp stand. Ligger på Til Salgs siden. Ligger også på Finn.no, med en del bilder.Påkostet over 40.000,- bare siste året. Prisen er diskutabel den, så det er lov å komme med ett bud. Men hadde håpet å få 80.000,-. Burde sees av de som er på jakt etter en 124.Mvh Jørn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Gratulerer med sjefsbil!!!! Bilder???Kommer du til Gol med den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 3,2 CDI AMG! Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Blir ikke noe Gol på meg desverre. Men kommer med bilder etterhvert.Regner med å ha bilen i løpet av neste uke. Laaaange dager.!Mvh Jørn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts