Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det vil nok bli veldig komplisert. Det er ikkje berre panelet som er forskjell, men og ledningsnett og muligens omtrent alle andre komponentar i varmesystemet.

Om du vil demontere heile bilen og flytte over frå delebilen, kan det tenkast at det kan gå, men er det det du tenker at du kan gjere?

Posted

Om det er dagevis med jobb så utgår det nok, men om det var mulig å gjøre uten alt for mye styr så har jeg jo alle komponenter.

Om noen har koblingsskjema og komponentbeskrivelse så jeg kan se forskjellen blir jeg glad!

Hilsen

Petter

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...