Petter 900 T Posted August 10, 2020 Posted August 10, 2020 Ønsker å oppgradere fra dette, til dette: Bilen det er snakk om er en 1998 230 K, delebilen er en 2000 mod. 230 K (har komplett bil) Hilsen Petter
Simen Arntsen Posted August 12, 2020 Posted August 12, 2020 Det vil nok bli veldig komplisert. Det er ikkje berre panelet som er forskjell, men og ledningsnett og muligens omtrent alle andre komponentar i varmesystemet. Om du vil demontere heile bilen og flytte over frå delebilen, kan det tenkast at det kan gå, men er det det du tenker at du kan gjere?
Petter 900 T Posted August 12, 2020 Author Posted August 12, 2020 Om det er dagevis med jobb så utgår det nok, men om det var mulig å gjøre uten alt for mye styr så har jeg jo alle komponenter. Om noen har koblingsskjema og komponentbeskrivelse så jeg kan se forskjellen blir jeg glad! Hilsen Petter
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now