Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg vurderer og legge film på rutene, han som evt skal gjøre det mente at det var problem ned skrapelistene i dørene. De var harde og vill ripe opp filmen. Er dette et kjent problem?

Jeg ville ringt litt rundt til diverse firma som drivre med sånt og spurt hvilke erfaringer de har.

Posted

Har ikke vært problem på min bil.

Jeg fikk lagt på solfilm på de to forreste sidevinduene for at fargeforskjellen til de andre originalsotede ikke skulle være så stor.

Posted

Snakker dere om "proff" film, eller Mekonomen eller Bilextra, film? :)

Leste en gang om den billfilmen, og ble anbefalt, bilextra sin. Funker jaffal bra med 3 unger i bakstet som tegner og kjører lekebil på vinduene.

Posted

Bare for oppklaringen sin del...er det på 211 eller 210 du skal "filme"...i signaturen din står det 210???

Charlie har vel fått sota rutene på sin 210, så spørsmålet kan jo kanskje gå til ham...

Ja, jeg fikk solfilm lagt på hos et reklamebyrå som het Nord-dekor (Nå heter det Alfabet). Dette var den lyseste solfilmen fra 3M. Jeg har jo Avantgarde med orginallevert blåsotede vinduer, så jeg ville ikke ha for mørke vinduer. Har hatt på filmen i et par år nå, og kan ikke se en eneste ripe noe sted.

Bilextra sin folie har jeg også prøvd på den 300TDTen jeg har hadde. Den fikk jeg også lagt av en fagmann, men den filmen fikk masse riper allerede  ved montering. Etterpå kom det bare mer og mer riper. Til slutt måtte jeg bare få av denne filmen, og fikk lagt 3M sin proff-film på av fagfolk. Hadde vel Bilextra sin solfilm på i et halvt år tenker jeg.