Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da er kombiinstrument ute og et brukt fra eBay er satt inn. Endelig holder bilen på strømmen og klokka er riktig uten å fyke rundinger støtt.

 

Noe krøll er der, har fått varsel om at `komfort funksjon er midlertidig ute av drift for batteri beskyttelse`, kurvelys funker ikke på sving, fjernåpning av koffertlokk, speil legger seg ikke inn ved låsing, er det da som ikke fungerer.

 

Så jeg vurderer å la noen se på det gamle, og om det kan la seg reparere...

 

Noen i klubben som har gjort dette? Erfaringer med ACTronics?

 

 

 

 

ABE1FC54-47AB-4A3D-ADE4-57DAE330E451.jpeg

Posted

Hei Roger, går det an å bare flytte over enkeltkomponenter mellom instumentene, eller er alt 'sveiset sammen' i hvert panel?

 

Med vennlig hilsen, Olaf

Posted
On 8/9/2020 at 2:45 AM, Olaf said:

Hei Roger, går det an å bare flytte over enkeltkomponenter mellom instumentene, eller er alt 'sveiset sammen' i hvert panel?

 

Med vennlig hilsen, Olaf

Jeg vet ikke, håpte det kunne gå an å bruke deler fra det som jeg fikk på eBay til å fikse det originale. 
BOSteen har bare 1 gang tidligere vært bort i en 211 som hadde samme problem som jeg har. Men Actronic greide den gangen ikke å fikse det som trakk strøm. 
Så jeg håpte de kunne plukke deler, fra det ene til det andre..

BOSteen ville ringe dem og høre..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...