Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Jeg fikk problem med CLS'n nå på ferieturen vår.Kom en vissle/vese lyd fra høyre side på motoren.Mekonomen verkstedet hadde i utgangspunktet ikke tid før mandag 4 august,men hadde noen min her og der.De fant feilen,en pakningpå en sensor mellom intercoolerog turbo.Men hva heter den,lufttrykksensor eller ladetrykk sensor?For de mente klippsene som holder den på plass var litt slitne , så rådet meg kanskje til å vurdere kjøpe og montere ny,så jeg må vite hva jeg skal søke etter

Edited by Oddcls

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...