Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bilen har rundet 220` og xenon glassene er ganske sandblåste og matte.  Hvet noen om det er mulig å få tak i nye glasse eller billigere innfatning til disse lyktene.  Har lagt 3M stensprut folie utenpå nå og det funker ganske bra, men 100% er det jo ikke...

Posted

Sliter med samme problem selv. Så fant jeg denne:

http://www.autogeek.net/headlight-lens.html

Veldig lyst til å prøve...

Hjelper veldig bra på matte plastikk glass, hvis man polerer flere ganger med Autosol.

Hadde dette problemet selv, på orginallyktene på min 210. Ble utrolig mye bedre etter ett par skikkelige runder med Autosol. Står på tuben at de kan brukes på plexiglass.

Er vel plast glass på 211`n din Trond Erik,eller?? Er ihvertfall det på 210.

Posted

Jeg slutter aldri å undres over hvor mye rart Autosol kan brukes til  :D

Et genialt produkt. Jeg har brukt det til å ta rustflekker med, og det fungerer overraskende bra.

Posted

Sliter med samme problem selv. Så fant jeg denne:

http://www.autogeek.net/headlight-lens.html

Veldig lyst til å prøve...

Hjelper veldig bra på matte plastikk glass, hvis man polerer flere ganger med Autosol.

Hadde dette problemet selv, på orginallyktene på min 210. Ble utrolig mye bedre etter ett par skikkelige runder med Autosol. Står på tuben at de kan brukes på plexiglass.

Er vel plast glass på 211`n din Trond Erik,eller?? Er ihvertfall det på 210.

Plast der også, ja. Får prøve en runde med Autosolen min i morgen da. Litt skeptisk til det men...