Jump to content

JBL PartyBox 1000 partyhøyttaler


_s_y_v_e_r_s_e_n_

Recommended Posts

Noen her som har erfaring med denne? Er den ok i en ca 50m2 garasje? Problemet i disse koronatider er at man ikke lenger kan prøve slikt før kjøp ( ta med hjem for test av lydbilde i ønsket lokale). De jeg har snakket med i butikkene har ikke noe peil på disse heller. Noen her som har?

 

 

https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hoyttalere/32543/jbl-partybox-1000-partyhoyttaler-sort?&scid=SEM6282&gclid=EAIaIQobChMIl_XJpZPz6gIVi6iyCh07_AMyEAQYBSABEgKSQPD_BwE&gclsrc=aw.ds

 

 

 

jbl-partybox-1000-partyhoeyttaler-sort.png

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tro denne er litt overkill. Jeg har en slik.
https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hoyttalere/tradlose-barbare-hoyttalere/10343/jbl-xtreme-2-tradlos-hoyttaler-rod

Spiller utrolig godt etter mine preferanser. Bruker den stort sett ute på terrassen, og der kan man jo ikke kjøre full guffe pga naboene. Men inne i stua på 30 m2 er det ikke noe å si på lyden. 
Og til den prisen har du 7500 mer å kjøpe deler for. ;)
Er det kun for lyd i garasjen ville jeg nok like godt satset på et vanlig stereoanlegg. Finner sikkert mye bra på Finn for 10 lapper.

Link to comment
Share on other sites

Takk for synspunkter Olav. Jeg har allerede en liten på verandaen, å der er det bare kos som du sier. Et vanlig stereoanlegg selges ikke lengre, det er bare små "pinglete" greier.  Å da kan jeg fint bruke det jeg har. Skal man bygge ,så er prisen langt over 10k. Den jeg ser på her, tar ikke så stor plass, å kan flytte den rundt om kring. Men gidder ikke handle om ikke lydbilde er bra. Ønsker noe med litt trøkk i. Hadde en bare kunne tatt den med hjem for å prøve. Eventuelt om noen hadde en slik å kunne gitt en tilbakemelding på den. Det eneste skjæret i sjøen er at den ikke tar CD, slik flere av SONY sine kan. SONY sine ser ok ut, men antar pris vil heve lydbilde en del med den jeg refererer til . Men her blir det kun Spotify som vil fungere. Kanskje det går an å tilkoble en ekstern CD spiller, men det vet jeg ikke. Man har jo "hundreogørten" CD'er.  Disse kan nok kanskje bare stå på hylla å støve ned slik kasettene gjør 🙈😂 merker jo at tiden har gått fremover hehe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...