Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nå er vi på ferie her i Norge og har kjørt fra Haugesund til Trondheim og derfra til Lillehammer.På hele denne strekningen har jeg ikke sett en eneste CLS, så jeg begynner lure på hvor de blir av,er det få av bilene her, for de er jo lett gjenkjennelige🙂👍Håper jeg ser noen på resten av turen😉

20200727_131734.jpg

  • Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...