Oddcls Posted July 27, 2020 Posted July 27, 2020 Nå er vi på ferie her i Norge og har kjørt fra Haugesund til Trondheim og derfra til Lillehammer.På hele denne strekningen har jeg ikke sett en eneste CLS, så jeg begynner lure på hvor de blir av,er det få av bilene her, for de er jo lett gjenkjennelige🙂👍Håper jeg ser noen på resten av turen😉 1
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 27, 2020 Posted July 27, 2020 Det er nok ikke så mange av disse. Ser dem svært sjeldent på veiene selv 1
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now