Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Jeg har denne bilen og i det siste har elektronikken løpt ligg løpsk. Bilen skal uansett på service i oktober og jeg trenger den nå i ferien, men kanskje noen har noen råd? Når man starter bilen, for eksempel, kan alle vinduene åpne seg og det samme med bakluka og soltaket. Når jeg åpner bilen med nøkkelen, starter alarmen (mer sjeldent). Samtidig åpnes ofte kun førerdøren når jeg åpner dørene - resten må åpnes manuelt innenfra. Hadde det vært en PC hadde jeg vel slått av og startet på nytt, men det er vel ingen resett funksjon her. 

Edited by Ivar Bredesen
Posted

Du kan prøve reset med å ta av batteriet ;)

 

Det høyres ut som ein eller annan modul sender ut rare meldingar på CAN-busen.

Det kan vere defekt, eller det kan vere vatn i ein boks.

 

Dette er vanskelig å feilsøke på..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...