Jump to content

Rasfarlige veier i Norges land...

Recommended Posts

Posted

Refererer til dagens reportasje om kjempestein som raste i veibanen ved Oltedalstunnelen på RV 45 i Rogaland.....

Kjempestein raste ned på bilvei

At ikke Statens Vegvesen lærer....? Nå har de jo allerede dummet seg kraftig ut ifm tunnelene på nye E18 i Vestfold.....!

Posted

Den tunnelen skal vi gjennom på lørdag og søndag på vei til og fra Stavanger avdelingens hyttetur i Sirdal. (grøss)

Jaja.. Jeg kjørte der kun noen timer før steinen lå der i vegen. Så lenge du ikke er der akkurat når det smeller, kan det vel ikke være så farlig ???

Posted

Hele veinettet i Norge er en stor SKAM   :x  Vi er på verdens toppen med å betale høye skatter og avgifter. Hva er det vi egentlig betaler for?

Veisjefen han stikker av til JAPAN!!! Japan for fan, er det ikke mer enn nok å gjøre her i landet???

Få den osten av en veisjef ut av SJEFSTOLEN..Han tar ikke ansvar overhodet,

tvert imot, han får støtte av sine egne også.. For ei suppe!

Det han gjør er å heve en HØY lønn. :x :x

Posted
Jaja.. Jeg kjørte der kun noen timer før steinen lå der i vegen. Så lenge du ikke er der akkurat når det smeller, kan det vel ikke være så farlig ???

Ha, Ha, glimrende Thomas, tror jeg ler meg ihel..!!.. :mrgreen: =D>

Å bygge broer og tunneller til milliarder der det nesten ikke bor folk det kan vi, å lånepenger til Tyskland til 2% rente så de kan bygge veier det kan vi, men å lage skikkelige veier i Norge der det faktisk er traffikk det får vi ikke til..!! :?

Heia Norge.!

Posted

Så lenge du ikke er der akkurat når det smeller, kan det vel ikke være så farlig ???

Selvfølgelig ikke.

Men si det til de som ligger der kvestet under steinen etter et ras.