Guest joakim Posted April 19, 2007 Posted April 19, 2007 hei!har nettop kjøpt en 300 e den fusker litt på tomgang med går bra ellers.Det er/var overslag i fordeler lokket på en av tennplugg ledningene da skiftet jegf hele fordeleren alle ledninger og tennplugger. men problemet er der fortsatt på akkurat samme plass.. noen som har noen tips?? mvh joakim bjerkmo Quote
Alexander Posted April 23, 2007 Posted April 23, 2007 Hva er problemet? Det er litt vanskelig å forstå. Men jeg tolker det som at overslaget i fordelerlokket er borte, men tomgangen er ujevn? Da er det bare å begynne å søke, dette er et emne som har blitt beskrevet mange ganger. Quote
Guest joakim Posted April 23, 2007 Posted April 23, 2007 problemet er at det gnistet inne i fordeler lokket på plugg nr 3 så skiftet jeg heler fordeler lokket alle tennplugger og tenplugg ledninger men problemet er der fortsatt på samme plass hva kan dett skyldes?? Quote
Frode Posted April 23, 2007 Posted April 23, 2007 Har du kjøpt originalt fordeler lokk og rotor.?? Det er mange ettermarked rotorer og fordelere som har vist seg å ikke holde mål desverre.... Har hørt fra flere at alle problemene forsvant etter å ha vært å kjøpt originalt utstyr... Quote
Guest joakim Posted April 24, 2007 Posted April 24, 2007 Hei! da fiksajeg problemet. det var den myk-plastdekselet som sitter utenfor selve fordeler lokket som hadde sprukket så den en skiva som egentlig skal være inpakket i plast lå open så da ble det overslag;) satt bare på et par ekstra skiver så skrudde jeg den på igjen uten det dekselet nå går den somei klokke:) skftaogså topp deksel pakning så nå er benzen gullegod;) blir snart medlem bare venter på å få giro i posten;) takk for all hjelp gutte;) mvh joakim bjerkmo Quote
Recommended Posts