Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Heia forum og takk førr eg får bli me her..

Har et spørsmål🙂

Er dette en operasjon man  bør utføre før man begynner å jobbe med bremsene ? Og kan feil på bl.a SPC o.l skje

 

Se video:  

På forhånd takk 🎶🎶

Edited by Remi Winther
skreiv feil
Posted

Jeg aldri deaktivert SBC. Bare låst bilen med sentral lås, og lagt nøklene på en sikkert sted, som ingen kunne låse opp bilen. Ventet 10 minutter og begynte å jobbe. 
Men når du er ferdig med jobben, da kan henne, at systemet kjenner ikke hva som skjer, og du må ha utstyr for å slette feilmelding. Ene gangen bare startet bilen 2 ganger, men andre gangen måtte "gi beskjed til SBC" at bremseklossene var byttet.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...