Remi Winther Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 (edited) Heia forum og takk førr eg får bli me her.. Har et spørsmål🙂 Er dette en operasjon man bør utføre før man begynner å jobbe med bremsene ? Og kan feil på bl.a SPC o.l skje Se video: På forhånd takk 🎶🎶 Edited July 22, 2020 by Remi Winther skreiv feil
utlending Posted July 23, 2020 Posted July 23, 2020 Jeg aldri deaktivert SBC. Bare låst bilen med sentral lås, og lagt nøklene på en sikkert sted, som ingen kunne låse opp bilen. Ventet 10 minutter og begynte å jobbe. Men når du er ferdig med jobben, da kan henne, at systemet kjenner ikke hva som skjer, og du må ha utstyr for å slette feilmelding. Ene gangen bare startet bilen 2 ganger, men andre gangen måtte "gi beskjed til SBC" at bremseklossene var byttet.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now