Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, 

 

Takk for et fint og innholdsrikt forum dere har, 

 

jeg har lenge ønsket en Gelandewagen fra 80 - 90 - tallet, kjøpte meg en 300GD i fjor, men ramma viste seg å ha endel rust, så bilen ble solgt videre som rep. 

Her inne på forumet er det kanskje noen entusiaster som sitter på en bil for mye og ønsker å glede en nybegynner som meg?  

 

Ønsker en bil som er rustfri i ramma, og aller helst mest mulig rusfri ellers.  

Forstår gamle biler ofte har noe rust og er innstilt på å fjerne rust fra karroseri samt ellers vanlig vedlikehold.  

 

Foretrekker manuelt,  er åpen for de fleste motorvariantene, men ønsker ikke en feltvogn. 

Er kjent med bilene på finn, men om du er en av eierne kan du si hei. 

 

Pris fra 40 000,-  ( lov å håpe ) – 150 000,-   

 

Ser mest mot det lave sjiktet da jeg har god hjelp og tid til enkel restaurering

 

Takk for all info og anbefalinger er velkomne

 

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...