T.Vårlid Posted July 19, 2020 Posted July 19, 2020 MBE Jubileumstreff 18-20 september på flotte Høiland Gard i Årdal, Rogaland. Her blir det god stemning og mye gromme biler, meld deg på, enten med overnatting eller bare for lørdagen! https://mercedesbenzentusiastklubb.portal.styreweb.com/arrangement/ArrangementSession2?ID=P9zzOA 1
Frode Posted September 1, 2020 Posted September 1, 2020 Nå begynner det å bli veldig godt med folk som har meldt seg på til treffet, men det er fortsatt plass til noen til.! Påmeldingsfristen er nå utsatt noen dager slik de som ikke har fått meldt seg på kan gjøre det nå. Husk at det ikke lar seg gjøre å bare møte opp.....
Jonskre Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 Nå begynner det å bli veldig godt med folk som har meldt seg på til treffet, men det er fortsatt plass til noen til.! Påmeldingsfristen er nå utsatt noen dager slik de som ikke har fått meldt seg på kan gjøre det nå. Husk at det ikke lar seg gjøre å bare møte opp.....Hei. Har ikke fått meldt meg på, men er det mulig å ta turen for å kikke på utstilte biler? Sent from my iPhone using Tapatalk
Sven Håkon Posted September 23, 2020 Posted September 23, 2020 Tusen takk for et utrolig bra gjennomført treff! 🙌 1
Arnfinn Posted September 27, 2020 Posted September 27, 2020 Fint bilde av baken min når eg teipa innsuget😂. det funker forøvrig helt fint enda🥳
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now