Jump to content

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Nå begynner det å bli veldig godt med folk som har meldt seg på til treffet, men det er fortsatt plass til noen til.!

Påmeldingsfristen er nå utsatt noen dager slik de som ikke har fått meldt seg på kan gjøre det nå.

Husk at det ikke lar seg gjøre å bare møte opp.....

  • 3 weeks later...
Posted
Nå begynner det å bli veldig godt med folk som har meldt seg på til treffet, men det er fortsatt plass til noen til.!
Påmeldingsfristen er nå utsatt noen dager slik de som ikke har fått meldt seg på kan gjøre det nå.
Husk at det ikke lar seg gjøre å bare møte opp.....

Hei. Har ikke fått meldt meg på, men er det mulig å ta turen for å kikke på utstilte biler?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...