T.Vårlid Posted July 19, 2020 Posted July 19, 2020 MBE Jubileumstreff 18-20 september på flotte Høiland Gard i Årdal, Rogaland. Her blir det god stemning og mye gromme biler, meld deg på, enten med overnatting eller bare for lørdagen! https://mercedesbenzentusiastklubb.portal.styreweb.com/arrangement/ArrangementSession2?ID=P9zzOA
T.Vårlid Posted September 1, 2020 Author Posted September 1, 2020 Fortsatt mulighet til å melde seg på dette treffet!! Pga Corona så er det kun mulig med oppmøte for de som er påmeldt!! hiv deg med, her blir det god stemning!!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now