Olsentheking Posted July 15, 2020 Posted July 15, 2020 (edited) Har en Viano 2010 w639 115cdi 4matic automat som kveles i bratte motbakker. Kan fint ta bakkestart men når jeg når ca 20kmt så slår lockup inn og det er ikke nok krefter til å fortsette, ikke før bilen nesten har stoppet så slipper lockupen taket og jeg fyker avgårde igjen. Er dette et vanlig problem? Noen som veit om en fix? Mvh Kjetil Olsen Edited July 15, 2020 by Olsentheking
Olsentheking Posted August 18, 2020 Author Posted August 18, 2020 Ingen som vet? Kan også føye til at jeg synes den har litt harde nedgiringer som slår litt i drivverket når man har lite eller ingen gass🤔
Simen Arntsen Posted August 20, 2020 Posted August 20, 2020 Det er elektronikk og magnetspolar i gearkassen, som er kjent for å måtte skiftast av og til. For å vere sikker på kva komponentar som må skiftast, må du ta diagnose på verksted som kan 722.6..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now