Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Har en Viano 2010 w639 115cdi 4matic automat som kveles i bratte motbakker. Kan fint ta bakkestart men når jeg når ca 20kmt så slår lockup inn og det er ikke nok krefter til å fortsette, ikke før bilen nesten har stoppet så slipper lockupen taket og jeg fyker avgårde igjen. Er dette et vanlig problem? Noen som veit om en fix? 

Mvh Kjetil Olsen 

Edited by Olsentheking
  • 1 month later...
Posted

Det er elektronikk og magnetspolar i gearkassen, som er kjent for å måtte skiftast av og til. For å vere sikker på kva komponentar som må skiftast, må du ta diagnose på verksted som kan 722.6..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...