Monga Posted July 13, 2020 Posted July 13, 2020 Hei 😊 Vi har en Mercedes Benz E220 CDI 2000-modell som går veldig ujevnt på tomgang. Tidligere ble det skiftet en del som gjorde det slik at denne ujenheta forsvant. Arbeidet ble gjort i Spania, og vi husker ikke hva denne delen heter. Noen som har peiling på hva det kan være? 😊
Simen Arntsen Posted July 14, 2020 Posted July 14, 2020 Railtrykksventil. Eller mengdereguleringsventil på dieselrail, kan kallast fleire forskjellige ting
Monga Posted July 15, 2020 Author Posted July 15, 2020 Tusen takk for svar Da skal vi sjekke opp dette 👍
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now