Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bilen min har airmatic. Den synker ved normal høyde så fort som over natten, men ved hevet modus så holder den seg? Hvorfor skjer dette? Kan det være et luftrør som lukkes når den går i hevet modus? 


2005 s211 e55
 

Takk for svar. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...