SAGA Posted July 12, 2020 Posted July 12, 2020 Bilen min har airmatic. Den synker ved normal høyde så fort som over natten, men ved hevet modus så holder den seg? Hvorfor skjer dette? Kan det være et luftrør som lukkes når den går i hevet modus? 2005 s211 e55 Takk for svar.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now