usmaniqbal_63@hotmail.com Posted July 11, 2020 Posted July 11, 2020 Hei, Jeg har en Mercedes E klasse w212, 220cdi, 2012 modell. Ryggekamera flimrer og blir tilslutt helt sort. Commanden virker ellers helt normalt. Noen som vet hva som kan være galt?
Simen Arntsen Posted July 14, 2020 Posted July 14, 2020 Dårlig kontakt i ledningsnett er vel ikkje usannsynleg. Ville starta med bakluka, der er det utsett for vatn, og slitasje i hengsle
usmaniqbal_63@hotmail.com Posted July 14, 2020 Author Posted July 14, 2020 1 hour ago, Simen Arntsen said: Dårlig kontakt i ledningsnett er vel ikkje usannsynleg. Ville starta med bakluka, der er det utsett for vatn, og slitasje i hengsle Takker for svar : -) Skal starte på bilen i helgen. Kameraen fungerer nå. Men skal sjekke baluka.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now