Jump to content

300e

Recommended Posts

Guest joakim
Posted

hei!har oppfylt min gutte drøm siden jeg var 12 år jeg har kjøpt en 86 300 e;) bilen har gått 385 k men er sprek og fin og går godt.en gammel mann som har hatt den før meg og stelt pent med den.skal pusse den opp med svart skinn og lakkere den opp i mørk blå metalic i sommer men i første omgang. bare lurer på om et 94 panser passer rett på, på min 86 mod? vet det sikkert er mange tråder om dette men fant ikke noe konkret svar... har tilbud på et 94 panser nå. skal bli medlem snart og lege ut prosjektet ut på medlemmenes biler;)

mvh joakim bjerkmo

Posted

Du trenger nye lykteglass også. De koster ikke all verden, så synes du '94 panser er penest, så er det bare å slå til. FrodeS er mannen i klubben å kontakte ang skinn interiør.

Guest joakim
Posted

ok.hvorfår man tak i det?må man finne slikt på hugger¨n eller finnes slike deler nytt?

forresten har jeg etlite problem med bilen: bilen gikk ugjenvt på tomgang da det gnistet litt på en av tennplugg ledningene inne i fordeleren men har nå skiftet ALLE tennplugger og ledninger og fordeler lokk men feilen er der fortsattpå akkurat samme tennplugg..??? det skjønner jeg iokke noe av. den går fint så plutselig rykker den litt til..

håper på svar

mvh joakim bjerkmo