George Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 er en som selger originalt avtagbart hengerfeste til en w124.. passer dette på en c124? coupen.. hva må jeg passe på å få med hvis jeg kjøper det? eller rettere sagt, hvilke deler består det av? Quote
FrodeS Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 er en som selger originalt avtagbart hengerfeste til en w124.. passer dette på en c124? coupen.. hva må jeg passe på å få med hvis jeg kjøper det? eller rettere sagt, hvilke deler består det av? På W124 skal det monteres forsterkinger i hekken ved montering av hengerfeste. Quote
George Posted April 17, 2007 Author Posted April 17, 2007 krok, feste, bjelken og kontakt går utifra at dette burde være alle delene? så kommer ledninger utenom.. Quote
Sven Håkon Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 Som Frode sier er det snakk om forsterkninger i tillegg - på W201 dreier dette seg om noen skinner som monteres på rammevangen inni bagasjerommet. På mine foreldres X-W124 med ettermontert hengerfeste, var det noen bøyler som gikk fra støtfanger til C-stolpen (grovt sett) inni bagasjerommet på hver side... Quote
Stjerneglis Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Jeg bestilte disse forsterkningene fra Seriemontasje AS (på Elverum?) til min gamle S124. Hadde et hengerfeste fra samme produsent som brukte de originale festepunktene i bilen. Det er mulig disse delene passer det originale hengerfestet også... Kostet noen hundrelapper inkl bolter osv. Quote
George Posted April 18, 2007 Author Posted April 18, 2007 så denne "bjelken" festes i forsterkningene? og selve kroken festes igjen på bjelken? noen som har et EPC bilde de kan laste opp? Quote
bska Posted April 19, 2007 Posted April 19, 2007 Jeg har disse forsterkningene, ta en tur innom så får du se De stiver nok litt av, men skal du bare trekke noe småtteri er det sikkert ikke nødvendig Quote
Recommended Posts