Jump to content

Kjøp av 1999mod C240 Elegance 160.000km Pris 130.000

Guest Stephan

Recommended Posts

Vil ikke ha lyst skinn  :P Men så litt på denne (er en på forumet sin) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1409586&template=default#bilder

Noen meninger?

Creez sin bil er veldig fin, men det er jo et stort sprang fra C180 til C240, da. Jeg synes forslaget til OlavB var langt bedre enn den første 240'n du fant ihvertfall. Lyst skinn er smak og behag, men det er ikke alltid så lett å få alle ønsker oppfylt når man handler brukt.

Guest Stephan

Saken er den at jeg kan godt tenke meg en C180. Men er bare ute etter å få klarhet i om det er en BRA bil i SUPER stand sli kat jeg ikke reiser bomtur til tr.heim fra Tromsø..

Noe  negativt generelt om C180? hva må jeg se etter ved kjøp?

Min C180T gav meg intet annet enn glede. Etter min mening er dette noe av det mest driftssikre Mercedes har laget. Og bilen til Creez ser jo fryktelig pen ut da. Jeg måtte bytte fordi jeg trengte mer plass. Plassen i baksetet er ikke av de beste dessverre.

Guest Stephan

Tror jeg tar bilen hans for 115.000 nå :) Knuste den forige bilen min,fikk rettet denne opp for en uke siden.. Men SNØ + sommerdekk her i nord = kabamng! der tok jeg bærebrua!

Vil ikke ha lyst skinn  :P Men så litt på denne (er en på forumet sin) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1409586&template=default#bilder

Noen meninger?

Fin bil, men 1,8-literen er så kjedelig at man omtrent stryker med bare av tanken.

Hadde heller gitt litt ekstra for en 240 som tross alt flytter på seg. 50 hk ekstra gjør seg virkelig.

Den Olav linket til var jo bare nydelig :-)

Tror jeg tar bilen hans for 115.000 nå :) Knuste den forige bilen min,fikk rettet denne opp for en uke siden.. Men SNØ + sommerdekk her i nord = kabamng! der tok jeg bærebrua!

Personlig så tror jeg du gjør et veldig godt kjøp, dersom du handler Chris` C180....

Det er ikke noen som tilfeldigvis er i Hønefoss og kan sjekke opp den 240'n der? :)

Perfekt bil for deg - og jeg synes at du ABSOLUTT må få handlet deg ei ny stjerne, før du får abstinenser....!!  8)

Det er ikke noen som tilfeldigvis er i Hønefoss og kan sjekke opp den 240'n der? :)

Perfekt bil for deg - og jeg synes at du ABSOLUTT må få handlet deg ei ny stjerne, før du får abstinenser....!!  8)

Var visstnok meget pen ifølge selger, men reservert ut uka.