Guest Benzofil Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Hei! Har en 91' 250td som jeg har planer om å senke. Har sjekket på mercedesshopen.com, men til stasjonsvogn har de bare senkesett til 4- og 6-sylindringer. Noen som vet hvor jeg kan få tak i 30mm senkesett til 1991 Mercedes 250td? På forhånd Takk! Quote
FrodeS Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Hei! Har en 91' 250td som jeg har planer om å senke. Har sjekket på mercedesshopen.com, men til stasjonsvogn har de bare senkesett til 4- og 6-sylindringer. Noen som vet hvor jeg kan få tak i 30mm senkesett til 1991 Mercedes 250td? På forhånd Takk! Se om du kan få fatt på et sett sportline-fjærer, de senker omtrentlig såpass. Du kan også justere litt med putene over fjærene. Slike kan du få tak i over alt hvor de selger mercedes-deler. Klubben har avtale med Speed autoteile, BOS Autostern, Stjerneservice, auto-huset og autotrio som jeg kommer på her og nå Quote
Guest Stefse Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 Sett på hardkokt styling, vinge. felger og dobble eksosrør i samme slengen. Ingen tør nok å kjøre forbi da, de bare tror du kjører i 70 i motbakkene fordi du vil spare drivstoff. Quote
Recommended Posts