Guest 2271 Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Jeg lurer på om det er noen interesse for et treff i Kristiansand i år? Det er vel snart på tide og tenke på dette, hvis vi ønsker det! Quote
Guest 2271 Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Det hadde vært artig å få til en gjentakelse av fjorårets treff, bare med ENDA flere deltakere/biler....!! Og et ENDA bedre opplegg.... Quote
Hauk Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Håper jeg klarer å få til noe med å komme dit, hvis 300en er ferdig. Nærmer seg mer og mer nå. Snart ferdig med å montere ferdigrenset interiør. Så blir det bremseoverhaling og vask av bil før den etterlengtede EU-kontrollen. Håper den går igjennom slik at jeg kan kjøre BIL igjen. Quote
CHARLIE Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Ikke umulig at vi kan ta turen nedover. Det er ikke sommer før jeg har vært i Kristiansand Quote
Frode Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Er med hvis bilen er ferdig... når er evt planen å ha et slikt treff, klarer nok å samle "kjernen" lokalag Stavanger til å være med + et par til hvis bilene er klare vel og merke..... Quote
Guest 2271 Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Har ikke lagt noen planer for NÅR vi eventuelt skal avvikle et arrangement i Kristiansand! Det var egentlig litt derfor jeg lagde denne tråden, slik at man kan finne en dato som kanskje kunne passet flest mulig - det er jo utrolig mange bilprosjekter det jobbes på spreng med, for tiden!! Noen som har forslag til dato, og til innhold - skal vi bare møtes, eventuelt mat...? Fiskebrygga? Quote
Frode Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 Nå er det vel fullbooket fremover til og med landstreff, men kan ikke se at vi har noe i August...??? Hadde det vært noe.? For min del så blir forhåpentligvis bilen klar til Gol, er heller tvilsomt før, og etter Gol er det vel kanskje 1 eller 2 helger som er ledige.... Quote
Guest 2271 Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 Vallåkra-treffet er vel ca 20. august også i år det...? Har ikke fulgt med riktig enda (har jo ikke tenkt på bilen som "min" før siste tiden... ) Men i starten av august... det bør jo gå... hvis vi får med oss en større gjeng! Quote
Hans-Petter Posted May 5, 2007 Posted May 5, 2007 jeg er veldig inntresert i et treff der henne:) Quote
Guest 2271 Posted May 6, 2007 Posted May 6, 2007 jeg er veldig inntresert i et treff der henne:) Kjempeflott Hans-Petter! Siste dagene nå har jeg lagt ut masse verve-skjemaer på biler i Vennesla og Kristiansands-regionen... Du må gjerne gjøre det du også Hans-Petter, borte hos deg.... Du finner verve-skjemaene i vervekampanje-tråden her på forumet! Der kan du printe dem ut, og skrive på DITT medlemsnummer, slik at DU er med i kampen om flotte verve-premier! La oss holde denne tråden varm, MB-venner, slik at vi får til et artig treff i Kristiansand i år - kanskje vi får til en liten konkurranse med pokaler også? UANSETT - så må vi få til en liten utstilling - på Torvet også i år - og kanskje litt herlig sørlands-grilling? Quote
CHARLIE Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 jeg er veldig inntresert i et treff der henne:) Kjempeflott Hans-Petter! Siste dagene nå har jeg lagt ut masse verve-skjemaer på biler i Vennesla og Kristiansands-regionen... Du må gjerne gjøre det du også Hans-Petter, borte hos deg.... Du finner verve-skjemaene i vervekampanje-tråden her på forumet! Der kan du printe dem ut, og skrive på DITT medlemsnummer, slik at DU er med i kampen om flotte verve-premier! La oss holde denne tråden varm, MB-venner, slik at vi får til et artig treff i Kristiansand i år - kanskje vi får til en liten konkurranse med pokaler også? UANSETT - så må vi få til en liten utstilling - på Torvet også i år - og kanskje litt herlig sørlands-grilling? Hva med ferske reker på brygga ute på Flekkerøya?? Quote
bska Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Det blir jaffal sirkus når Gatebil OnTour kommer til Kristiansand lørdag 18.aug (sjekk gatebil.no). Prøv å styr unna denne dagen, evt legg treffet på fredagen eller søndagen. Quote
Geggi Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Roger, Husk at Fædrelandsvennen sa at de skulle dekke saken ved neste treff. Det bør gi en masse PR for MBE og lokallaget og forhåpentligvis noen flere medlemmer. Quote
Hans-Petter Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 jeg er veldig inntresert i et treff der henne:) Kjempeflott Hans-Petter! Siste dagene nå har jeg lagt ut masse verve-skjemaer på biler i Vennesla og Kristiansands-regionen... Du må gjerne gjøre det du også Hans-Petter, borte hos deg.... Du finner verve-skjemaene i vervekampanje-tråden her på forumet! Der kan du printe dem ut, og skrive på DITT medlemsnummer, slik at DU er med i kampen om flotte verve-premier! La oss holde denne tråden varm, MB-venner, slik at vi får til et artig treff i Kristiansand i år - kanskje vi får til en liten konkurranse med pokaler også? UANSETT - så må vi få til en liten utstilling - på Torvet også i år - og kanskje litt herlig sørlands-grilling? Dette er noe jeg vil gjøre:) Det er noen fine mercer som fyker rundt her henne som jeg ikke har sett her inne. Kan ikke alle fra MBE som skal på Gatebil sammles slik at vi står sammlet der henne? hadde jo vært vært koslig å slå av en prat med dere:) Hans-Petter Quote
Guest 2271 Posted May 19, 2007 Posted May 19, 2007 Medlemmer!! Fredag 10. - Søndag 12. august! Denne helgen peker seg ut som "etter ferien, før Vallåkra-treffet i Helsingborg/Sverige og Gatebil On Tour Kristiansand"..... Og ikke minst er det min eneste frihelg denne måneden før jeg slutter i Forsvaret (dimmedato: 01. september). Jeg foreslår at vi planlegger et treff i Kristiansand denne helgen! Det blir litt skriverier om treffet i MB Tidende nr 2/2007, som kommer ut 18. juni. Vi må lage en plan innen 01. juni (helst før dette også) angående innholdet på treffet! Den må innbefatte antall dager (fre+lør, bare lør, lør+søn, fre-søn???), aktiviteter, matpauser m.m.... Forslag noen? Quote
CHARLIE Posted May 19, 2007 Posted May 19, 2007 Høres ikke dumt ut dette. Men det er vel ikke en hel helg?? Var det ikke bare snakk om et "dagstreff"?? Quote
Frank Posted May 19, 2007 Posted May 19, 2007 Samme helg som dette treffet http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=9534.0 Quote
CHARLIE Posted May 19, 2007 Posted May 19, 2007 Samme helg som dette treffet http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=9534.0 Det treffet du referer til var vel fra ifjor?? Quote
Guest 2271 Posted May 19, 2007 Posted May 19, 2007 Samme helg som dette treffet http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=9534.0 Det treffet du refererer til er Harsewinkel-treffet den 12.august 2006... Det ble dessuten avlyst i fjor! Så det crasher IKKE med Tysklands-treffet.... (hvis ikke det er kommet opp et nytt forsøk i år, ca samme helgen?) Quote
Frank Posted May 19, 2007 Posted May 19, 2007 Samme helg som dette treffet http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=9534.0 Det treffet du referer til var vel fra ifjor?? Det har du jaggu rett i Charlie. det var fint vi fant ut av, et treff jeg har lyst til å få med meg serru. men som jeg fant ut av er i: 16 juni: Mercedestreff i Tyskland; http://www.mercedestreffen.de/event2007.htm Så da skulle nok jeg kunne komme meg ned fra Oslo hvis dere fra Stavanger drar. Er det vervetur? For mitt vedkommende holder det evnt med endag's greie, og hjem igjen på kvelden eller dagen etter Quote
Guest 2271 Posted May 19, 2007 Posted May 19, 2007 Høres ikke dumt ut dette. Men det er vel ikke en hel helg?? Var det ikke bare snakk om et "dagstreff"?? Jeg skrev bare mange mulige forslag jeg - fre+lør, lør+søn, fre-søn, bare lør, bare søn.... Nå kom det ett til.... Kom igjen medlemmer.... Støtt opp om dette? Så skal vi få til en bedre verveutstilling enn den vi hadde i fjor.....! Quote
Alexander Posted May 19, 2007 Posted May 19, 2007 Kun lørdag er mitt forslag. De som vil kan jo bli over til søndag, men da er det liten vits med noe arrangement siden de fleste nok vil være slitne. Quote
Hans-Petter Posted May 19, 2007 Posted May 19, 2007 hadde vært veldig gøy å ta et dagstreff på lørdag for eks. grilling å sånn:D Quote
Recommended Posts