Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har med glede registrert at bremsestøvproblemet er ikke-eksisterende i min 2004 S211. Jeg aner ikke om klossene som sitter i er originale. Noen med 211 bil som har samme erfaring?

Støvet fra vanlige bremseklosser brenner seg ikke fast på S124 heller :-)

Posted

Hei,

Jeg har ikke merket noen forskjell fra bil til bil på bremsestøv. Det kommer med an på kjøremønster. Ta en tur på Autobahn. da får du garantert bremsestøv på 211 også.....

Posted

EBC Greenstuff-bremseklosser (m/kevlar-belegg) støver heller ikke.....

Posted

Har hørt at disse grønne får bremseskivene til å bli en god del varmere enn de bør være, hvis man bruker originalskivene. Noen som vet noe mer om dette????

Posted

Har hørt at disse grønne får bremseskivene til å bli en god del varmere enn de bør være, hvis man bruker originalskivene. Noen som vet noe mer om dette????

Nå bruker ikke jeg original-skiver da... Jeg har kjøpt ventilerte Zimmermann sports-bremseskiver med hull borret tvers gjennom, for ekstra kjøling.... Så jeg kan dessverre ikke svare deg - da jeg ikke har prøvd det.....!

Posted

Kjøpte greenstuff til madamens 210 i fjor... støver de også........ :?

Dette har jeg hørt fra flere også. De klossene er oppskrytte... Skulle gjerne visst hva slags klosser som sitter i min. Har kjørt snart 20 mil bykjøring, og felgene ser fortsatt "rene" ut!

Posted

Jeg hadde greenstuff på min 180 og fikk mer støv på felgene bak enn foran. Eller for å si det på en annen måte, jeg fikk støv på felgene bak, men ikke foran. Har bare superlativer å gi greenstuff, bedre grip, null støv, laaaang levetid.

Posted

Har nå bestilt green stuff klossene, så vi får se hva mine erfaringer blir.

750 kroner, hos bilmesteren på Lura, med ca. 15 % MBE-rabatt.........Har vi det der, egentlig?

Jeg pleier å få det, hvis det er noe som koster noe mer enn 2,50 og en JAPP.