Jump to content

Vrak i Stavanger.

Recommended Posts

Posted

Heia.

Ser det til tider er høy aktivitet på Stavanger forumet. Er jo ny, men ser også at dere hadde en mailingliste over de som "soknet" til Stavanger regionen. Har jaffal ikkje fått nåke :)

Har tenkt på komme på Pizza kveld, men blir jo aldri tid.

Så lurte på om det er flere som er medlemmer og kjører rundt i "vrak", eller er det bare skinnende biler som spiser pizza?  :lol:

Det leses vel mellom linjene her at undertegnende ikke har noe "samleobjekt"  :lol:

Posted

Ja, kom an - sleng deg med, her er det litt av hvert.

Er svært få av oss som kjører samleobjekt, er nå helst bruksbiler i ymse stand og stilling.

Sleng ut email'en din eller send den til George (det er han som sender ut MBE propagandaen)

Posted

Hei Dan,

Send mailadressen din til formannen så vil du få vite hva som skjer rundt omkring i rogaland, den har nok ikke kommet med på lista, for alle som er medlemmer skal i teorien få et slik infoskriv på mail... 8)

Og som Bernt nevner her er det alt fra skinnende klenodier til slarva bruksbiler, det er ikke bare derfor vi samles,  det sosiale aspekt er like viktig... :P

Og ikke minst, hvis du i fremtiden skal leie bukk, eller verktøy i klubblokalet så er det gret for deg å vite hvem du skal snakke med og ikke minst av vi vet hvem vi "leier" ut til... :lol:

Posted

Der var det sendt mail til George. Så var det bare å vente. :lol:

Så på kalenderen. Noe som skjer før ferien da?

Ellers noen som ha råpeiling på fusking på 124 min?

Vært på verksted og ellers alle plasser, og alle sier det motsatte av hverandre. Er bare antagelser.

Driten kan plutselig få det for seg, og begynne og host. Enten ett minutt, eller mange mil. For så å bli bra i mange måneder!!!

Posted

Kom innom i klubblokalet på mandag, det er mange i lokalaget som kan en masse om 124, og du vil få en hau med ting som du selv kan sjekke ut som ikke koster noen ting.... :P

Posted

Blir vanskelig.

Jeg er en av disse som reiser i Nordsjøen, va nevnt "oljebaron" uten at jeg føyer meg inn der . !!!  :lol:

Men vil jo forhåpentlig vis komme i land en gang om 12 dager, og da er jeg klar.  :D

Er det samling hver mandag?