Guest Trond Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Har satt på sommer dekkene og som dere kanskje ser på bildet er den litt høy forran. Lurte i den forbindelse på om karoseriet kan settes ned litt på original hjulopphenget på samme måte som jeg har hørt man kan på blant andre forrige C klasse Noen som veit? Quote
TEH Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Dessverre, eneste måte å få den lavere foran er å kjøpe et senkesett, eller å kappe en ring på den eksisterende fjøra. Synes det ser meget bra ut på din jeg. Se på min så er kanskje ikke din så ille alikevel Quote
Sven Håkon Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Dersom du har Airmatic kan den senkes ved å omprogrammere denne - ta kontakt med www.MBenzNL.com for mer informasjon (har sett dem gjøre dette med flere biler, ganske artig effekt ). Quote
Guest Trond Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Takker for svar. Tror ikke det er noe airomatic desverre. Bilen din sto jo ikke så høyt den heller da og de ser jo bra ut. Men det er likksom prikken over i`en Quote
TEH Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Enig, er fristet til å ta en runde på fjærene, men har ikke helt bestemt meg enda. Quote
Guest stjernegrisen Posted May 8, 2011 Posted May 8, 2011 kupper denne jeg.... Har en w211 240 elegance som burde vært ned litt foran og har i den forbindelse noen spørsmål. -hvor mye senker originale advantgardefjærer en elegance? -Kan man fjærne den gummi foringen som ligger øverst i dempertårnet? Quote
repvik Posted May 9, 2011 Posted May 9, 2011 Dessverre, eneste måte å få den lavere foran er å kjøpe et senkesett, eller å kappe en ring på den eksisterende fjøra. Synes det ser meget bra ut på din jeg. Se på min så er kanskje ikke din så ille alikevel Din??? Quote
Ove Christer Langerud Posted May 9, 2011 Posted May 9, 2011 du kan bare slippe ned skåla på demper foran låse ring med flere justeringer foran Quote
Roger. Only CE Posted May 9, 2011 Posted May 9, 2011 Er ikke mulig å få tak i nye puter til fjærene da det går ann til eldre modeller så ville vært en ting sjekke.... på w124 får du hvertfall tre alternativer/høyder.. Quote
Recommended Posts