Jump to content

Senke bilen litt i fronten w211

Recommended Posts

Guest Trond
Posted

Har satt på sommer dekkene og som dere kanskje ser på bildet er den litt høy forran.

Lurte i den forbindelse på om karoseriet kan settes ned litt på original hjulopphenget på samme måte som jeg har hørt man kan på blant andre forrige C klasse

IMG_1792.jpg

Noen som veit?

Posted

Dessverre, eneste måte å få den lavere foran er å kjøpe et senkesett, eller å kappe en ring på den eksisterende fjøra.

Synes det ser meget bra ut på din jeg. Se på min så er kanskje ikke din så ille alikevel :lol:

C000045.jpg

Posted

Dersom du har Airmatic kan den senkes ved å omprogrammere denne - ta kontakt med www.MBenzNL.com for mer informasjon (har sett dem gjøre dette med flere biler, ganske artig effekt :D).

Guest Trond
Posted

Takker for svar.

Tror ikke det er noe airomatic desverre.

Bilen din sto jo ikke så høyt den heller da og de ser jo bra ut. Men det er likksom prikken over i`en :lol:

• 4 years later...
Guest stjernegrisen
Posted

kupper denne jeg....

Har en w211 240 elegance som burde vært ned litt foran og har i den forbindelse noen spørsmål.

-hvor mye senker originale advantgardefjærer en elegance?

-Kan man fjærne den gummi foringen som ligger øverst i dempertårnet?

Posted

Dessverre, eneste måte å få den lavere foran er å kjøpe et senkesett, eller å kappe en ring på den eksisterende fjøra.

Synes det ser meget bra ut på din jeg. Se på min så er kanskje ikke din så ille alikevel :lol:

Din??? :P