Jump to content

300 e forsikring

Guest joakim

Recommended Posts

Guest joakim

hei!jeg trur jeg skal kjøpe en 300 e i helga!har sjekka forsikring og kom på 8000 hos gjensidige på meg(er 18 aldri hatt forsikring) dette hørtes greit ut. er det noen som har forsket mer på dette finnes det billigiere selskap??

mvh joakim

Jeg har Vesta, og de har vært billigere enn IF og Gjensidige, det kan være pga at jeg flytter som regel hele "pakken" over, dvs hus, bil, reisefrsikring, ungene ++ en haug med andre ting, og det er totalprisen som er viktigst for meg.

Nå betaler jeg under 4000 i året for full kasko og bil ekstra på 300`en....  :lol:

Jeg har forsikring gjennom nettbanken til dnb (vital skade) og de er rimeligere enn noen av de andre for meg.

Har vært i snakk med diverse andre selskap som har regnet på pris for meg, og når de hører hva jeg betaler så får jeg alltid samme svar: "vi kan nok ikke konkurrere med de prisene"

• 1 month later...
Guest stian

Eg er 21 og har ein MB 300TDT 97mod forsikret oss sparebanken vest med 30% bonus betaler 600 i mnd uten kasko og 1500 med kasko i mnd  Dyrt å ha bil :x

Gjennsidige er mest ungdomsvenlige. Har sjekket opp ganke mange biler med ganke mange selvskaper. Gjensidige har alltid blitt billigst. If skulle ha nesten 30 000,- i året på min 230. Gjensidige rundt 10,000

For min del skulle gjensidige ha nesten det dobbelte av Terra.

Vi har "hele ruklet" i IF. De er ikke billigst, men de er svært kjekke å ha med å gjøre. Jeg har hatt innbrudd i bilen 3 ganger (da vi bodde i blokk :( ) samt hatt vannskade i huset. Det har alltid ordnet seg veldig bra. Faktisk sånn som de sier i reklamen. Jeg vet jeg kan spare penger, men er litt skeptisk med tanke på å bytte. Det er liksom ingen vits i å ha billig forsikring hvis man må slåss for å få ut pengene..