Jump to content

Autostern Oslo


Frank

Recommended Posts

Den siste halve året kan man vel si jeg har hatt maks uttelling på uflaks ihht bilene våre. Det startet med at 210 tok seg en tur på egenhånd av veien, et par mnd senere minstet jeg et hjul på ring3 i Oslo. Da var det visst noen som enten var fulle av f.. eller ble forstyrret, Bilen hadde hvertfall 2 hjul med 2 bolter i og 2 med 1 bolt i  :shock: :shock:

Bil 2 har fått 2 shopping bulker, vannpumpa røk + en ventil til hjulet.

 

Slik at grensen for uhell og besøk hos div verksteder og mangel på kundeservice ble rett og slett slitsomt. jeg var dritt lei.

 

Så skjedde det igjen på onsdag(11/4), ved Tåsen begynte det å klakke/banke veldig i/ved rundt girkassen på 210. Først står jeg der og vet om ikke jeg skal grine eller le. Ringer NAF og ber de komme å hente bilen og taue den hjem.

Jeg var så lei at jeg rett og slett hadde bestemt meg for at nå kunne den få stå der. hjemme på p-plassen sin.

Så enkelt var det visst ikke for NAF, fordi mitt medleskap gir meg fri hjelp kun til nærmeste verksted. utover det var det en kilometer godtgjørelse. ved spm om hva de ville koste fikk jeg ikke noe svar. avsluttter samtalen med NAF tar meg en røyk

Autostern ja tenker jeg, der har jo vi avtale ringer ned og får snakke med en hygglig kar. får bekreftet avtalen og rabbaten.

Makan til den sørvisen jeg fikk der er lenge siden jeg har opplevd, bilen ble kjørt rett inn når jeg kom. 2 røyk senere kommer en verksted mannen med forklaring på hva som hadde skjedd hva som måtte gjøres og hva det ville koste !!!!!

Vanlig vis har jeg måtte spørre og grave om priser + div.

jeg fikk sagt ok

hvorpå Verkstedmannen sier vi får ikke gjort bilen ferdig i dag, delen må bestilles (jeg kom til Autostern kl1500)

Men rundt lunsj tider i morgen kan du komme å hente den.

Nyvasket bil fikk jeg også

 

Tusen Takk Autostern, dere gjorde en vansklig dag lettere

Det blir nok Autostern stempler i sørvis heftene til våre biler her etter

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Håper du sender dette til ledelsen i Autostern også? Gjerne med en henvisning hit, og også om du vet navnet på han som tok deg i mot.

 

De fleste firma som lever av fornøyde kunder vet å sette pris på de ansatte som gjør kundene fornøyde :-)

 

Godt det løste seg!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...