Jump to content

Avantgarde grill og lykt vs. Facelift

Recommended Posts

Guest Andreas
Posted

Hei. Jeg har søkt ganke mye rundt, men finner ikke noe klart og konkret svar på det jeg lure på.

Jeg har en 230ce 1992 mod, som jeg vil bytte lykter og grill på. Jeg vurdere da full facelift, men er usikker på om det er verdt prisen. Jeg tror ikke det, hvis jeg kan sette grillen og lyktene rett på, uten modifisering. Men, det tar seg vel bedre ut når det er gjennomført, og ordenlig gjort. Altså facelift.

Er det noen som konkret kan fortelle meg hva "Facelift" innerbærer. Hva jeg får hvis jeg kjøper det, og hva jeg må gjøre? Jeg må vel lakke delene? (Vilke deler er det snakk om?) Eller er det bare en betegnelse på å oppgradere delene til '94 looken? Dvs. at "facelift" er det jeg gjør det til selv? Jeg kunne tenke meg nytt panser /m grill, og klarglass lykter. Har klubben noen samarbeidspartnere som har en pris på dette? (Panser, klarglass lykter og grill.) Jeg har nylig registrert meg som medlem, og regner med at det kommer i orden snart. Im in no hurry:)

Det ble mange spørsmål dette. Beklager:) Jeg håper noen tar seg bryet med å forklare begrepet "facelift" for det virker noe utydelig. Har hørt/lest så mye forskjellig.

Posted

Til facelift så trenger du nytt panser og lykter som du selv er inne på. I tillegg trenger du ny bakfanger. På facelift er det også et "innlegg" i bagasjelokket mellom baklyktene. På facelift er også de svarte "pølsene" lakkert i samme farge som fangeren og saccopanelene. Frontfangeren er lik, bortsett fra lakkert "pølse".

Og velkommen til klubben skal du være :D

Posted

Dette med samarbeidspartnerer var jaggu et godt spørsmål. Det ser ut til at de er blitt borte fra hjemmesida. Sikkert ifbm at it-ansvarlig fjernet noe andre greier her forleden dag.

Uansett, så har vi avtaler med :

Auto-trio

Auto-huset

Stjerneservice

BOS Autostern

Speed Autoteile

Velkommen i klubben!

Posted

Skift panser,frontlykt glassene og listene under glassene så er du fornøyd i første omgang.

Posted

Skift panser,frontlykt glassene og listene under glassene så er du fornøyd i første omgang.

Må jo enten ta alt eller ingenting. Ellers blir det halvveis.

Guest Andreas
Posted

Takk for det:) Jeg skulle melde meg inn da jeg fikk bilen ( 4 mnd siden) men, ble påkjørt av en fosil av en mann. Bilen ble såpass skada, at jeg måtte jobbe hardt og lenge for å ikke få den komdemnert.

Takk for svar:) Blir nok Facelift om noen uker.