Ms V-max Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Vi vil være representer på Motorfestivalen i år også, som avholdes 20-22 april på Hellerudsletta! http://www.motorfestivalen.no/2007/index.php Messen hadde premiere med stort hell i 2004, og har blitt en årlig festival på våren! Da kommer alt som er blankpolert ut av garasjen. Motorfestivalen presenterer det heftigste av nyheter innen bil, motorsykkel, motorsport og utstillere. Det kommer biler og motorsykler fra hele verden. For å kunne promotere klubben på best mulig måte trenger vi flest mulig som kan stille opp denne helgen for å ta i et tak! Ta kontakt med meg på treff@mbentusiastklubb.com eller møt opp på mandagstreff i Brobekkveien 102B. Gleder meg til å hilse på nye fjes på Motorfestivalen!! Quote
Ms V-max Posted April 19, 2007 Author Posted April 19, 2007 I helgen braker det løs!! Åpningstidene er: Fredag: 12-19 Lørdag: 10-19 Søndag: 10-18 Vi står på stand 53, ovenfor Gatebil. Vel møtt! Quote
FrodeS Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 Noen bilder fra rigging av stand på torsdag. Jaggu kom ikke Jørn innom og donerte et par strøkne teppefliser Ikke bare det, han ble med og la det også. Kjekt med profesjonell hjelp. Bjørn, Alexander og jeg var også med. Det går seg til. Jeg tror dette er første gang det kun er dieselbiler og ingen 124 på vår stand? Dette var så langt vi kom på torsdag. På fredag kom en rull-up og et digert bilde av en viss 600 SEL i 2 meter lengde opp. Venstre : B200 CDI Høyre : M280 CDI Vi håper så mange som mulig kommer innom og slår av en prat. En stor takk til alle som er med og gjør standen mulig. Det er mye jobb som ligger bak. Quote
Alexander Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Her er noen bilder fra åpningsdagen av messa. Alle bildene er tatt med mobilkamera, kvaliteten er ikke den beste... Quote
Guest 2271 Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 KNALLTØFT!! Nå hadde jeg vært stolt av å stå på messa, det er en stand det står respekt av! Kjempetakk til dere som har gjort slik at vi har fått dette til!!! Den roll-up`n var bare MEGARÅ! Ps....! For de som kanskje ikke har lagt merke til det med en gang, sjekk den fresh-look MB Entusiastklubb-logoen som pryder roll-up`n og bildet av bilen til Charlie.....!! Håper det blir masse nye innmeldinger til klubben i løpet av denne helgen.... Quote
TEH Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Har dere fått på noen bukser på den stakkars dokka i bakgrunnen eller Quote
FrodeS Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Har dere fått på noen bukser på den stakkars dokka i bakgrunnen eller Det var Turid sin oppgave Alexander og jeg kledde henne opp på overkroppen. Skulle hatt en parykk til henne. Quote
Ms V-max Posted April 21, 2007 Author Posted April 21, 2007 He-he, jeg og dukka bruker samme størrelse så nå er "Dorris" anstendig kledd! Generelt lite folk på messa i dag, men flere interesserte var innom og slo av en prat. I morgen er det meldt regn, så da blir det vel bedre tenker jeg. Vil rette en stor takk til alle som er med og bidrar i helga!! Quote
CHARLIE Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 He-he, jeg og dukka bruker samme størrelse så nå er "Dorris" anstendig kledd! Så da er dukka også ikledd nonnedrakt?? :lol: Ser virkelig bra ut denne standen!! Spesielt godt likte jeg det lille bildet på veggen :mrgreen: :mrgreen: Quote
CHARLIE Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Hvem sine biler er det som står utstilt, forresten?? Quote
FrodeS Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Hvem sine biler er det som står utstilt, forresten?? M : Jørn Enersen sin B : Kvinnfolket til Inge Høyer sin Rull-opp : I stor grad E320n til Jørn Knain og en del andre Plakaten : Tror jeg ikke trenger noen videre presentasjon. Quote
Guest 2271 Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 Hvordan er livet der oppe da? Er det noen besøkende? Har det kommet inn noen nye innmeldinger? Quote
CHARLIE Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 Hvordan er livet der oppe da? Er det noen besøkende? Har det kommet inn noen nye innmeldinger? Ja, nå venter vi spent på oppsummeringen av helgens innsats!! Quote
Alexander Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 Dette var en trøtt messe. Det som sto utstilt var i bunn og grunn ikke så galt, men publikum sviktet totalt. Mange klaget på at det var en for dårlig messe. Totalt fikk vi, hold pusten.... *trompetfanfare* ..... 3 nye medlemmer... Men, vi fikk vist oss fram, og det var mange som leste på plakatene om landstreffet og tok med seg innmeldingsskjemaer. Så selv om det hele gikk dundrende underskudd kan det hende vi får igjen på andre områder. Quote
Ms V-max Posted April 22, 2007 Author Posted April 22, 2007 Totalt fikk vi, hold pusten.... *trompetfanfare* ..... 3 nye medlemmer... Hm.....den store publikumstrømmen lot vente på seg gitt! Mulig selve messen var for dårlig markedsført? Uansett var det for dårlig til at vi gidder å gjenta dette til neste år, med mindre de kan love oss bedre valuta for pengene. Quote
TEH Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 Det var synd da. Trodde at været skulle hjelpe dere (oss) idag, men det gjorde altså ikke. Er det for tidlig på året tro? Quote
CHARLIE Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 Er det for tidlig på året tro? Tror kanskje du kan være inne på noe der, Trond Erik. Folk har jo knapt fått av vinterdekkene. De fleste har vel så vidt begynt å stelle litt rundt dørene sine etter vinteren hvis det er litt vær til det. "Dårlig markedsført?" nevner Turid. Vel, jeg har ihvertfall ikke hørt et kvekk om denne messen før jeg så denne tråden dukket opp på forumet her på torsdag. (Men så bor jo ikke jeg akkurat midt i Oslogryta heller da ) Quote
Alexander Posted April 23, 2007 Posted April 23, 2007 Jeg tror det har vært for mye bilmesser på kort tid nå. Quote
FrodeS Posted April 23, 2007 Posted April 23, 2007 Stemningbilde fra standen vår Det så da riktig så koselig ut. Det er tydelig at refleksvestene virker også Quote
Recommended Posts