Jump to content

Recommended Posts

Posted

Buskerud er vel nærme nok?  :lol:

Buskerud

--------------------------------------------------------------------------------

Bildemontering Ringerike AS

Hensmoen

Postboks 1072

3503 Hønefoss

Telefon: 32 13 11 34 - Telefaks: 32 13 16 25

Epost: bildemontering.ringerike@c2i.net

Internett: www.bil-demontering.no

Medlem av NBF: Ja

Bråtens Bilco A/S

Ringeriksveien

3300 Hokksund

Telefon: 32 75 52 99 - Telefaks: 32 75 52 98

Epost: deler@bratensbilco.no

Internett: www.bratensbilco.no

Lier Bilopphugging AS

Lierbyen

3401 Lier

Telefon: 32 84 23 00 - Telefaks: 32 84 69 90

Epost: post@lbas.no

Internett: www.lierbil.no

Saggrenda Bilopphuggeri AS

Meheiaveien 15

3614 Kongsberg

Telefon: 32 76 51 64 - Telefaks: 32 76 55 08

Epost: saggrenda.bilopphuggeri@c2i.net

Internett: www.bruktdeler.com

Posted

Eller hva med www.mercedesdeler.no  i Skien.

Som altså er Hauk Motors med tlf: 35 54 49 94

Guest MBFrelst
Posted

Den er good, da skal jeg nok få tak i denna Lysbrytern til bilen vil jeg tro  :D

Posted

:DDa var Lysbrytern bestilt hos Hauk Motors og er i hende om noen dager, så da får jeg bare håpe på at det er det som er problemet av strømtap på børsa mi :? :?

Mvh

MBDesign

Eller hva med www.mercedesdeler.no  i Skien.

Som altså er Hauk Motors med tlf: 35 54 49 94

Posted

Så flott!! Hauk Motors har det meste av både nye og ikke minst brukte deler til alt av Mercedeser - har vært der borte et par ganger!

Veldig behjelpelige er dem også! Jeg var på besøk i Skien ei helg.. Dette var FØR jeg kjøpte E220T`n - så det var 300E`n jeg da brukte! 50 meter før jeg kom fram til huset hvor jeg skulle være, så stoppet bilen - jeg fikk kontakt med Ladybenz som da bodde i Skien - og hun "førte meg til" Hauk Motors... Utover kvelden fant jeg ut at noe hadde skjedd med ene drivakselen...

Jeg ringte til innehaveren sjøl, og han hadde inne en brukt drivaksel.. Jeg kunne også få lov å bruke hans løftebukk på verkstedet - på en lørdag!! Mega bra service!!

Posted

Det er bare lækkert MBKicker, det er slike folk som gjør det bare til en fryd å fise rundt i glisa våres uten noe bekymringer  :D, forresten, denna 1995 E220T`n din, har du solgt den nå da eller, den er jo bare en drøm å se på, fælt å selge den da?? :o

Posted

Det er bare lækkert MBKicker, det er slike folk som gjør det bare til en fryd å fise rundt i glisa våres uten noe bekymringer  :D, forresten, denna 1995 E220T`n din, har du solgt den nå da eller, den er jo bare en drøm å se på, fælt å selge den da?? :o

Nei, bilen er enda ikke solgt.. Har ikke lagt mange kaloriene i det for å selge riktig enda.. Har jobbet litt med å få byttet endel deler på den, slik at den skal bli godkjent og få ting i vognkort og slikt - og deretter skal den på EU-kontroll....! Dessverre må jeg vente litt på deler - men med en gang de kommer så er det bare å hive dem på bilen og få kontrollert den!

Vel... Det har jo vært artig med den da... Men tror ikke jeg skal få nevneverdig pustebesvær av å selge den... Jeg har så mye annet å pusle med.. Men som du skjønner, så har jeg ikke hastverk....!

Posted

Ok, tar den, lekker er den iallefall  :D

Nei, bilen er enda ikke solgt.. Har ikke lagt mange kaloriene i det for å selge riktig enda.. Har jobbet litt med å få byttet endel deler på den, slik at den skal bli godkjent og få ting i vognkort og slikt - og deretter skal den på EU-kontroll....! Dessverre må jeg vente litt på deler - men med en gang de kommer så er det bare å hive dem på bilen og få kontrollert den!

Vel... Det har jo vært artig med den da... Men tror ikke jeg skal få nevneverdig pustebesvær av å selge den... Jeg har så mye annet å pusle med.. Men som du skjønner, så har jeg ikke hastverk....!