Thomas Madsen Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Som topic sier... noen som har dette ????? Evnt noen tips om hva mang jør osv, så kan jeg lage DIY'n selv når jeg gjør dette... Quote
bska Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Tøm beholderen Løsne returen, før denne ned i en flaske eller tilsvarende Plugg returen på beholden Fyll på med ny olje til frisk olje kommer ut av returen Jekk gjerne opp fronten og sving litt på rattet .... Quote
FrodeS Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Tøm beholderen Løsne returen, før denne ned i en flaske eller tilsvarende Plugg returen på beholden Fyll på med ny olje til frisk olje kommer ut av returen Jekk gjerne opp fronten og sving litt på rattet .... Var dette jeg gjorde i sommer. Olja forsvinner overraskende fort, så jeg syns det var greit å sette dama inni til å ratte mens jeg sto og fyllte etter. Hvis man ikke gidder jekke opp, så kan man bare starte bilen og la servoen gjøre jobben. Sving 2-3-4 ganger til ver side, så skal alt være byttet. Jeg brukte 1,5 liter på min. Quote
Thomas Madsen Posted April 10, 2007 Author Posted April 10, 2007 Var dette jeg gjorde i sommer. Også lagde du ikke en DIY ??? skamme seg... Quote
FrodeS Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Var dette jeg gjorde i sommer. Også lagde du ikke en DIY ??? skamme seg... Blæh.. Sommer, sol, ferie ... og DIY-avdelingen var vel ikke engang opprettet. Dessuten må jeg jo prøve å holde meg under halvparten av DIYene. Quote
Thomas Madsen Posted April 10, 2007 Author Posted April 10, 2007 joa, er litt dårlig fra andre medlemer som helt sikkert også gjør div ting selv Jeg prøver å lage så fort jeg gjør noe, men jeg kjøpte vel ikke såpass ny bil for å skru alt for mye... Samt jeg styrer litt unna drivverket på bilen min, så jeg bytter f.eks bærekuler på verksted Quote
Recommended Posts