Kårekloak Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Trenger en bil med god plass og som jeg kan dra hesthenger med, synes derfor Vito ser ut til å passe fint. Er helt ny i MB verdenen og er vant med toyota hiace fra før. Bør jeg se etter manuell eller takler automatkassen fint å dra henger? Noe svakheter jeg bør se etter? Prisklasse alt fra 50.000- 150.000 og helst ikke gamlere enn 2006. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Arntsen Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Automatkassen kan fint dra henger, men utstrakt hengerbruk vil sjølvsagt medføre meir slitasje, og med fordel kortare serviceintervall. Sjå på maks hengervekt på bilane du ser på og, standard er muligens 2000kg, men reknar med det kan var mulig å få 2500 kg. Og ikkje gå for 111CDI viss du skal dra henger, den blir slapp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kårekloak Posted April 1, 2020 Author Share Posted April 1, 2020 (edited) 14 hours ago, Simen Arntsen said: Automatkassen kan fint dra henger, men utstrakt hengerbruk vil sjølvsagt medføre meir slitasje, og med fordel kortare serviceintervall. Sjå på maks hengervekt på bilane du ser på og, standard er muligens 2000kg, men reknar med det kan var mulig å få 2500 kg. Og ikkje gå for 111CDI viss du skal dra henger, den blir slapp... Takk så mye for svar! Har hele tiden vært skeptisk til automat og hengerkjøring, men har vel blitt bedre med årene dette også. Ser utvalget er svært dårlig med 4x4 og manuell. Er det noen av modellene som har sterkere kasse, eller er det ganske likt? Andre ting jeg bør se etter av svakheter eller kjente problem? Edited April 1, 2020 by Kårekloak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Arntsen Posted April 1, 2020 Share Posted April 1, 2020 MB 722.6 5-trinns automatkasse er i ein litt anna klasse enn dei fleste andre automatkasser frå denne perioden. Den har sine feil den og, men sjølve gearkassen er slitesterk, og med vedlikehald (olje- og filterskift) bør ikkje det by på større problem. 4x4 og manuell gjekk muligens ikkje an å få, i alle fall ikkje på alle modellane, og i tillegg velger dei fleste automat. Gearkassen er lik på alle, men mulig den har interne komponentar som er sterkare på motorane med størst effekt, uten at eg kan sei det sikkert. På vito 639 (tom 2013) er det ikkje så mykje spesielt som er gale, viss bilen generelt er haldt greitt vedlike. Det er slitasje i understell som på alle andre bilar, viss dei har gått langt. Litt diverse elektronikk kan det vere, men ikkje det heilt store der heller. 4-hjulstrekksystemet på 639 er ubrukelig på revers, tar seg stort sett fram på framover,men med mykje hjulspinn. DPF og EGR kan vere tett, som på alle andre bilar. Ellers jamnt over ein ok og driftsikker bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted April 2, 2020 Share Posted April 2, 2020 (edited) En liten tilleggskommentar til Simens svar: Den girkassa sitter også i W163 ML-modellene som kom for over 20 år siden, med dieselmotorer fra 163 til 250 hester, og bensin V8'ere fra 224 til rundt 350 hester, alle med 4-hjulstrekk, lavgir, og 3365 kg grense på hengerfestet. Jeg har ikke sett at det har vært nevnt spesielle mekaniske problemer knyttet til girkassene på de modellene, og sikkert ikke til senere modeller med samme girkasse. De tåler bra med juling! I tiden Chrysler og Mercedes var lekekamerater, så kastet Chrysler seg over den girkassa, og brukte den på mange modeller. Den betraktes som noe av det beste som er laget. Med vennlig hilsen, Olaf Edited April 2, 2020 by Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Arntsen Posted April 2, 2020 Share Posted April 2, 2020 Samme gearkasse var i bruk på alle MB, frå ca 1996/97 og fram til 7-trinns begynte å ta over i 2003. På mange modellar var 5-trinns i bruk til omtrent 2010-2013, som einaste alternativ, eller parallelt med 7-trinns. I tilleg til assosierte merker som Chrysler, Dodge, Jeep. Den kjem sjølvsagt i fleire utgåver for forskjellige dreiemoment. Sannsynlegvis har Vitoane du ser på 722.68x W5A380, dvs bygd for 380 Nm. I taxibilar går denne gjerne 5-6-7-8-9-10 00 000 km... Gearkassen er skuddsikker, men krev vedlikehald som alt anna. Det hender seg at (delar av) elektronikken inni gearkassen må skiftast, men det er ikkje på langt nær så kostbart som det høyres ut som. Kombiner det med oljeskift, og summen bør likevel vere 4-sifra. Manuellgear på MB er forbehold dei svakaste motorane, med lavt dreiemoment. Dei lagar enkelt og greitt ikkje manuelle gearkasser for høgt dreiemoment. Og i motsetning til automatkassane er ikkje manuellgearkassene til MB kjent for å vere spesielt gode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Arntsen Posted April 2, 2020 Share Posted April 2, 2020 Må korrigere meg sjølv litt, med alle MB meinte eg modellar som er bakhjulstrekte, frå vesle SLK til store Sprinter. M.a. A og B reknar eg med har andre gearkasser, då dei er framhjulstrekte.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kårekloak Posted May 1, 2020 Author Share Posted May 1, 2020 (edited) Har i dag prøvd en 2014mod 4x4 116cdi hos en kamerat. Denne var egentlig over min prisklasse men liktw den svært godt. Virket som at denne hadde 5 trins automat også? Er det store forskjeller fra denne og gamle modellen opp til 2013? Og automatkassen er altså samme her som på f. eks V6 modellene? Edited May 1, 2020 by Kårekloak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Arntsen Posted May 1, 2020 Share Posted May 1, 2020 W447, 2014-> er ein heilt anna bil enn W639. Dei kan ikkje samanliknast. Det er ingen ting som er likt, med unntak av motor og gear i enkelte bilar. Comfort, kjøreegenskapar og 4-hjulstrekk er i ein heilt annan klasse. W447 har og 7-trinns gearkasse. Viss du har prøvd W447, kjem du nok ikkje til å vere like fornøgd med W639. Gearkassane på Vito er same som på personbilane. Det er same kasse på alt frå 200 bensin/diesel opp til 63AMG, i alle modellar. Forskjellen er sjølvsagt utveksling, momentbegrensing, styring, m.a. Dette er tilpassa motor og bil, så gearkassen i 116CDI og 300d er same kasse, men sannsynlegvis bygde for ulikt dreiemoment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.