Kjetil Halvorsen Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Skal kjøpe meg en rimelig bil som bruksbil ved siden av SL'en. Hadde tenkt til å legge en 30 - 40 tusen i det. Hva kan være lurt? 190, 124 ? Tips utbedes Quote
Alexander Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Du får en ålreit 124 i den prisklassen, det ville jeg begynt å leite etter i hvertfall. Mye pene 230TEer der ute til en billig penge. Eventuelt 300TE, som jo er en mye morsommere bil. Quote
Olav Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Det spørs jo også hvilket behov du har. Selv kjører jeg 190 om dagen, og det er faktisk en meget behagelig og god bil. Du får en bra 190 for beløpet du antyder (deriblant min ) Lettkjørt og grei bil, men kanskje litt liten som familiebil. Trenger du mer plass er 124 tingen. Det dukker opp enkelte godbiter med jevne mellomrom. Quote
Kjetil Halvorsen Posted April 10, 2007 Author Posted April 10, 2007 Olav: hva er det du har til salgs da? Fant en annonse du hadde lagt ut hvor det bare står utgår..... Quote
Olav Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Det er denne: http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=12906.0 Avlyste i utgangspunktet salget, men slipper den sannsynligvis avgårde. Jeg har nå fikset de rustflekkene som var, og tatt en skikkelig shining på den. Nå gjenstår kun å få på ny frontfanger og lime bakfangeren. Har ikke fått på sommerdekk ennå, så der er det muligheter for egne valg. Ta resten på mail hvis det er interessant. Quote
Olav Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Og da ble parkeringsplassen min seende slik ut. Takk for handelen Kjetil. Quote
RuneT Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Og da ble parkeringsplassen min seende slik ut. Takk for handelen Kjetil. Etter fargen på P-plassen din se det ut som du har solgt den med kjølevannlekkasje Hva skal du ha nå da?? Quote
Recommended Posts