Guest Terje Varmdal Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Hei alle sammen! Bare lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få kjøpt komplett senkesett (fjærer og dempere) til min 300e '91 mod.? Er det noen leverandører som gir oss i klubben noe rabatt kanskje? Det som står på nå er ganske slitt/mykt og jeg trenger noe som er hardere slik at 18" ikke tar borti skjermkanten...Håper på snarlig svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Hei alle sammen! Bare lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få kjøpt komplett senkesett (fjærer og dempere) til min 300e '91 mod.? Er det noen leverandører som gir oss i klubben noe rabatt kanskje? Det som står på nå er ganske slitt/mykt og jeg trenger noe som er hardere slik at 18" ikke tar borti skjermkanten...Håper på snarlig svar. Helt øverst i forumet finner du en søkeknapp. Prøv deg litt fram med den. Autotrio har senkefjærer, og klubbens medlemmer får 15% der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts