Jump to content

Klarglass

Ben

Recommended Posts

Det går vel greit med bio-exon pærer i de lampene fra Billykter.no, vel? Uansett: har bestilt de. For å få effekten over nærlysa, ligger det normalt i glasset. Men hva med de her? I reflektoren? Litt vanskelig å se på bildet. Ringte til de men fikk ikke noe skikkelig svar. Tror han trodde det lå i reflektoren.... Noen?  :)[move][/move]

Det går vel greit med bio-exon pærer i de lampene fra Billykter.no, vel? Uansett: har bestilt de. For å få effekten over nærlysa, ligger det normalt i glasset. Men hva med de her? I reflektoren? Litt vanskelig å se på bildet. Ringte til de men fikk ikke noe skikkelig svar. Tror han trodde det lå i reflektoren.... Noen?  :)[move][/move]

Lyst til å fortelle litt om hvilket produkt du har bestilt deg? Litt lettere å vite hva det er snakk om da.

er lysbryting i reflektoren på disse istede i glasset som er originalt..

xenon lys går vel egentlig ikke å ettermontere lovlig uten at du har sensor i bilen som justerer lysene nedover når du kjører opp bakker.. men mange har jo montert uten dette da..

slik jeg opplever klarglass lyktene så kan utseende på de bli dårlig etter en sesong eller 2 siden det er plastikk istede for glass. plasten blir hvit etter slitasje og blir bare styggt.. men kommer sikkert litt på hvordan du kjører og behandler /tar vare på lyktene.

Jo. Billykter.no selger bare akkurat de her til 124 -91 mod. Men hvilken fabrikant? Det er helt uklart. Tror det er kvalitet. Er jo blitt tipset om de her på sidene. www.billykter.no

Det er Eagle Eyes... Jeg har dem på min bil, hvis du ser på bildene av den....!

blinklys.JPG

Er nok de samme jeg har bestilt på billykter.no. Også noen pærer med exon-look. Park og tåke. Og klare blinklysglass; kromet pærer.

Fin hobby dette!

Men hva snakker du egentlig om, når du sier exon-look? Er det XENON du mener? Jeg har full bixenon og xenon i alle lys på min bil - både som kjørelys, fjernlys og tåkelys! Fjernlys er innerst mot grillen(xenon), kjørelys+fjernlys ytterst(bixenon) og tåkelys(xenon) i bunn av fanger.... 6 pærer og 6 tennere totalt...

Det er ikke nødvendigvis Eagle Eyes som har produsert dem. De er ikke patentert, og ettersom jeg vet er det også en annen produsent (hvis ikke flere) som produserer identiske lykter, UTEN e-merking.

Så folkens, vær forsiktige ellers går dere på en j...vla smell  :lol:

Jo. Billykter.no selger bare akkurat de her til 124 -91 mod. Men hvilken fabrikant? Det er helt uklart. Tror det er kvalitet. Er jo blitt tipset om de her på sidene. www.billykter.no

Blir tøft det der.

Vil anbefale at du holder deg unna alt som har med xenon i nærlysene så lenge det ikke er gjort 100% (dvs. sensorer på for- og bakaksel som justerer utfra last foran og bak (har ingenting med bakke å gjøre), og lamper som er laget for xenon). Jeg har liggte foran litt for mange med ettermontert xenon.

Ja Xenon.  :-({|= Kun i hovedlyset bi-xenon og fake-xenon i de andre ( i bestilling ). Ser ikke så pent ut med gule / blåhvite 6000L.

Med alle de boksene blir det fult i m rommet, vil jeg tro. Har jo en gammel bil. Så vil ikke bruke for mye cash på den. Får se når clk-en kommer i garagen....

PS rå bil!!! :shock:

Med alle de boksene blir det fult i m rommet, vil jeg tro. Har jo en gammel bil.  PS rå bil!!! :shock:

Vel... Min E220T er "bare" en 1995 modell.. Men du ser faktisk ikke NOEN av de 6 tenner`ne i det hele tatt nedi motorrommet... jeg har montert de *BORT VEKK*...

PS rå bil!!!  -var det til meg, du mente? I såfall.. Takk..  8)