Guest Joachim Valsjø Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Tenkte kanskje det hadde vært arti å få laget et lokallag for oss som bor i Mjøsområdet, blir jo litt langt til oslo.. Med lokallag så tenker jeg da på en slags klubb hvor vi mercefreaker kan samles et par ganger i mnd elno og snakke merc og kanskje finne på et eller anna sosialt med andre "likesinnede" Her kan man jo se litt hva de andre lagene driver med: http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=99&action=calendar Tror det her kan bli bra om vi blir nok folk Hvis noen er int. så bare svar her eller send PM eller noe, gjerne navn og hvor du kommer fra, har en liste her hvor jeg notorer navn/nick og slik så får vi se hvor mange det blir ettervhert.. Kommer til å legge ut ant medlemmer etterhvert men akurat nå kan man telle på en hånd så venter til vi blir litt fler Har også en post på på mercefreaken. Quote
Thomas Madsen Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Kan hende det kun er meg, men.... hvor hører jeg til da ??? bor på Jessheim hehehe Er jo like langt begge veier sånn ca Quote
FrodeS Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Kan hende det kun er meg, men.... hvor hører jeg til da ??? bor på Jessheim hehehe Er jo like langt begge veier sånn ca Det må jo bli opp til deg, det Fra jessheim, så er det nok ikke like langt begge veier. Tror du bruker mer enn 20 min opp til Gjøvik / Lillehammer, selv om E320n din sikkert går styggfælt. Quote
SigurdB Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Jeg er i allefall med på lokalag mjøsa. Har faktisk vurdert og reise til oslo ens ærend for og være med på en klubb kveld i oslo. blir liksom _litt_ langt og reise et par ganger i måneden det også. Håper vi klarer og få detta prosjektet på beina Quote
Thomas Madsen Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Kan hende det kun er meg, men.... hvor hører jeg til da ??? bor på Jessheim hehehe Er jo like langt begge veier sånn ca Det må jo bli opp til deg, det Fra jessheim, så er det nok ikke like langt begge veier. Tror du bruker mer enn 20 min opp til Gjøvik / Lillehammer, selv om E320n din sikkert går styggfælt. Vel eidsvoll er vel kanskje ikke by hehe tenkte mer på de området jeg da Quote
SigurdB Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Hvis noen er medlem i 190klubben så hadde det vært fint hvis noen kunne ha postet litt "reklame" der også Quote
Guest 2271 Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 I følge listene jeg har og som er sammenlignet geografisk med karttjenester på nettet, så befinner det seg totalt 46 medlemmer i distriktene rundt Mjøs-byene Gjøvik, Hamar og Lillehammer (strekker seg mot Ål/Gol, Vågå, Vestre Gausdal, Brandbu, Kapp, Reinsvoll, Elverum, Arneberg v/RV 3 osv) som da naturlig soner mot et Lokallag Mjøs-byene.... Jeg må jobbe litt til med den listen i ettermiddag, så har jeg ei komplett navne og e-mail liste - som vi i Styret kan jobbe ut i fra... Når jeg så ser at du Joachim er betalende medlem og alt, så kan vi se hvordan vi legger løpet videre i forhold til Lokallag Mjøs-byene.... Det hadde vært utrolig moro om vi kunne skapt et tilbud for alle medlemmene i innlandet også...! Quote
SigurdB Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 Supert! Driver og snakker lmed diverse kjøpesentre i innlandet for eventuelt å prøve og få til en tilstelning. Quote
Recommended Posts