Jump to content

Krise!! Flatt batteri


Recommended Posts

Guest MeMyself
Posted

Batteriet er flatt, og jeg får ikke opp bagasjelokket pga skade på låsen. Er det noe punkt under panseret jeg kan koble til startkabler?

Posted

Batteriet er flatt, og jeg får ikke opp bagasjelokket pga skade på låsen. Er det noe punkt under panseret jeg kan koble til startkabler?

 

 

Men i all verden?? Du må jo fortelle hva slags bil det er snakk om !!

  • 3 months later...
Posted

er de 124 er de bare å plukke opp baksete, ta av vakum slangen på sentral lås pumpa, bruk feks pumpe til fotball eller lignende å blås i vakumledningen til du hører at låsen går opp.

Posted

og alle litt nyere mb jeg har vært borti har også terminal tilkobling under panser...

litt knot å komme til, du må ha av ett plastdeksel for å komme til, og det er pyton å få klemma til å sitte...

Posted

Batteriet er flatt, og jeg får ikke opp bagasjelokket pga skade på låsen. Er det noe punkt under panseret jeg kan koble til startkabler?

På batteriet  8) Hvis ikke batteriet sitter i bagasjerommet da :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...