Guest MeMyself Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Batteriet er flatt, og jeg får ikke opp bagasjelokket pga skade på låsen. Er det noe punkt under panseret jeg kan koble til startkabler? Quote
FrodeS Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Batteriet er flatt, og jeg får ikke opp bagasjelokket pga skade på låsen. Er det noe punkt under panseret jeg kan koble til startkabler? Men i all verden?? Du må jo fortelle hva slags bil det er snakk om !! Quote
Rolf Åge Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 er de 124 er de bare å plukke opp baksete, ta av vakum slangen på sentral lås pumpa, bruk feks pumpe til fotball eller lignende å blås i vakumledningen til du hører at låsen går opp. Quote
Thomas Madsen Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 og alle litt nyere mb jeg har vært borti har også terminal tilkobling under panser... litt knot å komme til, du må ha av ett plastdeksel for å komme til, og det er pyton å få klemma til å sitte... Quote
Frank O Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 Denne tråden er jo gammel så eg håper at eigeren har fått lada batteriet sitt nå. Quote
Mbenz Posted July 29, 2007 Posted July 29, 2007 Batteriet er flatt, og jeg får ikke opp bagasjelokket pga skade på låsen. Er det noe punkt under panseret jeg kan koble til startkabler? På batteriet Hvis ikke batteriet sitter i bagasjerommet da Quote
Recommended Posts